• دوشنبه / ۸ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96030804472
  • خبرنگار : 90047

در آستانه اعزام تیم ملی بسکتبال باویلچر جوانان به کانادا

پالار: تیم ملی بسکتبال باویلچر جوانان تنها برای قهرمانی به کانادا می‌رود

پالار: تیم ملی بسکتبال باویلچر جوانان تنها برای قهرمانی به کانادا می‌رود

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر جوانان در آستانه اعزام تیم به مسابقات جهانی تورنتو کانادا گفت: هرچند برای کسب عنوان قهرمانی در گروه بسیار سختی قرار داریم، اما تنها با این هدف در کانادا حضور پیدا خواهیم کرد.

حسن پالار در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال باویلچر جوانان زیر 23سال برای شرکت در مسابقات جهانی تورنتو کانادا افزود: آخرین اردوی تیم ملی بسکتبال باویلچر جوانان با حضور 12 ملی پوش از امروز (دوشنبه 8 خرداد) در مجموعه ورزشی شهید هرندی آغاز شده و تا 14 خرداد قبل از اعزام تیم به مسابقات جهانی کانادا ادامه خواهد داشت. در این اردو سعی خواهیم کرد روی مرور تاکتیکهای تیمی بازیکنان، شوت و همچنین آنالیز تیم‌های شرکت کننده در کانادا، بویژه استرالیا که در اولین بازی به مصاف این تیم خواهیم رفت، تمرکز بیشتری داشته باشیم تا تیم را در شرایط مسابقه قرار دهیم.

وی گفت: اگر در اولین دیدار خود برابر استرالیا پیروز میدان باشیم، بدون شک در ادامه بازیها شرایط بهتر و راحت‌تری خواهیم داشت و تیم با انگیزه بیشتری رقابت‌های جهانی را دنبال خواهد کرد.

پالار یکی از نقاط ضعف تیم را نداشتن بازیهای تدارکاتی داخلی و خارجی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه بعد از مسابقات آسیا و اقیانوسیه که در بهمن ماه برگزار شد و موفق به کسب سهمیه ورودی مسابقات جهانی کانادا شدیم، از آن زمان تاکنون نتوانستیم حتی یک اردوی تدارکاتی برای تیم داشته باشیم. البته اگر فدراسیون موافقت کند تصمیم داریم 10خرداد یک یا دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی بسکتبال باویلچر داشته باشیم تا ضمن بررسی نقاط ضعف بازیکنان، تیم آماده و خوبی را راهی کانادا کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر جوانان زیر 23 سال با اشاره به آمادگی خوب بازیکنان نسبت به گذشته، افزود: برای آماده سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی کانادا 4مرحله اردو پیش بینی کرده بودیم که در اردوی اول و دوم از میزان آمادگی بازیکنان رضایت زیادی نداشتیم، اما در اردوی سوم عملکرد بازیکنان راضی کننده بود و تقریبا به آن آمادگی که انتظار داشتیم، رسیدند. در اردوی پایانی نیز که از فردا دوشنبه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می‌شود، بیشتر سعی داریم از نظر کار تیمی هماهنگی لازم را انجام دهیم تا تیم یک دست و با آمادگی مطلوب عازم کانادا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل ویلچر بسکتبالیست‌های اعزامی مرتفع شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: با همکاری فدراسیون توانستیم طوق ویلچرهای جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار دهیم تا مشکلی از نظر داشتن ویلچرهای مدرن و استاندارد برای شرکت در این تورنمنت نداشته باشیم.

پالار در ارزیابی از حریفان ایران در کانادا اظهار کرد: در این رقابتها ایران در گروه بسیار سختی قرار دارد و برای صعود به مرحله بعد باید به سختی بجنگیم تا خود را به سکوی قهرمانی نزدیک کنیم. به هر صورت هدف ما قهرمانی است و برای دستیابی به این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

وی در پایان از امیررضا احمدی(ایلام)،مهدی مظلوم(مازندران)،مهدی ماندگار(هرمزگان)، علی کریمی کردآبادی(اصفهان)، مجتبی کمالی(فارس)، محمدحسن سیاری، همایون عسگری مهرآبادی، مهدی عباسی شتریه (مرکزی)، پیمان میزان،حسنعلی کعبی عمیر، سیدمهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی(قم) به عنوان 12 ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی کانادا نام برد.

به گزارش ایسنا، رقابت های جهانی کانادا در دو گروه 6 تیمی برگزار می شود و تیم ایران در گروه یک با تیم های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا رقابت های مرحله ی گروهی را انجام می دهد و در گروه دو نیز تیمهای انگلستان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی با هم همگروه هستند.

مسابقات مرحله مقدماتی از روز پنج شنبه 18 خرداد آغاز می‌شود و تا 22 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha