• شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۸:۵۰
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 96023019757
  • خبرنگار : 71498

بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز شنبه

بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز شنبه

"هیجان انتخابات به بازار ارز نرسید/سکوت دلار در پیشتازی روحانی"،"ضرب‌الاجل به شهرداری‌ها برای استانداردسازی وسایل بازی پارک‌های تهران"،"امارات صدرنشین واردات کالا به ایران شد"،"توسعه راه‌آهن چابهار با کسری بودجه ۲.۵ میلیارد دلاری"،"آماده‌سازی مدارک فاز دو میدان یادآوران برای برگزاری مناقصه"،از جمله مهم‌ترین اخبار اقتصادی امروز ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز – شنبه- در ادامه آمده است که با کلیک برروی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

فریاد از قطعات تقلبی خودرو/ تعطیلی 1500 مکانیکی متخلف

رئیس اتحادیه مکانیست‌های تهران معتقد است یکی از بزرگترین معضلات این صنف بحث قطعاتی محسوب می‌شود که به شکل تقلبی در بازار گسترش یافته و هیچ اقدام جدی برای مبارزه با آن‌هاصورت نمی‌گیرد.

اولین کار دولت آینده، ارائه برنامه کوتاه مدت اشتغال

یک مقام مسئول کارگری می‌گوید اولین اقدام دولت آینده ارائه یک برنامه کوتاه مدت سریع برای اشتغال است و تاکید دارد که تولید صنعتی راه تحول و نجات اقتصاد کشور است.

آماده‌سازی مدارک فاز دو میدان یادآوران برای برگزاری مناقصه

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه متن از آماده سازی مدارک فاز دو میدان نفتی یادآوران برای برگزاری مناقصه خبر داد.

کاهش و افزایش قیمت چند خودروی وارداتی

این هفته قیمت دو مدل خودروی وارداتی در بازار کاهش و دو مدل نیز افزایش یافته است.

توسعه راه‌آهن چابهار با کسری بودجه ۲.۵ میلیارد دلاری

مشاور وزیر راه و شهرسازی تاکید دارد که ایران هرچه زودتر باید شریک‌خارجی خود برای توسعه بندر چابهار را انتخاب‌کند و با اشاره به کسری بودجه ۲.۵ میلیاردی برای توسعه راه آهن چابهار می‌گوید: درصورت توسعه راه‌آهن چابهار ایران می‌تواند تمام بار آسیای جنوب شرقی را از طریق این بندر ترانزیت نماید.

آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز پس از انتخابات

در بازار امروز - شنبه - سکه تمام طرح جدید با روند نزولی قیمت نسبت به اواخر هفته گذشته، یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان فروخته می‌شود و دلار آمریکا ۳۷۵۹ تومان است.

امارات صدرنشین واردات کالا به ایران شد

مروری بر آمارهای وارداتی کشور در اولین ماه سال جاری گویای این است که ۱۰۱ کشور به ایران صادرات داشته‌اند که از نظر وزنی امارات متحده عربی و از نظر ارزشی چین در صدر صادرکنندگان کالا به ایران هستند.

آغاز برداشت گندم/ احتمال تکرار خودکفایی

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی از خرید بیش از یک میلیون و ۸۲۰ هزار تنی گندم از ۱۱ استان کشور خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد رکورد تولید گندم پارسال تکرار شود و تولید دانه‌های روغنی افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته باشد.

خوش‌بینی‌ها به پیروزی حسن روحانی بورس را سبز پوش کرد

در حالی که آمارهای رسیده از وزارت کشور درباره دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران تا این لحظه گویای پیروزی حسن روحانی است با خوش بینی فعالان بازار سرمایه نسبت به آینده توافقات ایران و قدرت های جهان دماسنج بازار سرمایه کانال ۸۱ هزار واحدی را رد کرده است.

ضرب‌الاجل به شهرداری‌ها برای استانداردسازی وسایل بازی پارک‌های تهران

مدیرکل استاندارد استان تهران با تاکید بر اجباری بودن استاندارد وسایل بازی در پارک‌ها، به شهرداری‌های مناطق ۲۲گانه تهران و شهرهای استان تهران، نسبت به استانداردسازی تجهیزات بازی در پارک‌ها و زمین‌های بازی هشدار داد.

هیجان انتخابات به بازار ارز نرسید/سکوت دلار در پیشتازی روحانی

با وجود انتظاری که برخی فعالان بازار ارز و صرافان برای فضای پس از انتخابات ریاست جمهوری داشتند، امروز - شنبه - یعنی یک روز پس از برگزاری انتخابات و در آستانه اعلام نتایج فضای بازار بر خلاف برخی تصورات و گمانه‌زنی‌ها بوده و آرام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha