به گزارش ایسنا در نخستین رویداد ملی ایده بازار غذا که با همکاری دفتر توسعه فناوری سلامتِ معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، 65 ایده از سراسر کشور ارسال شد که پس از چند مرحله داوری و رقابت 8 ایده به عنوان ایدههای برتر معرفی شدند.
در داوری طرحها شاخصهایی چون «ایدههای نوین در محصولات جدید، طعم و مزه فرمولاسیون»، «ایدههای نوین در دانش تجهیزات و دستگاههای تولیدی و خدمات فست فود و رستوران»، «استفاده خلاقانه از ابزارهای مدیریتی و مهندسی در فست فود و رستوران»، «ایدههای نوین در حوزه سلامت، بهداشت و غذا»، « روشهای نوین پخت غذا»، « بازاریابی یا مارکتینگ» در نظر گرفته شده بود.
در این رویداد ملی، 8 ایده به مرحله نهایی این رویداد ملی راه یافتند که پس از ارائه آنها در حضور داوران، اصحاب صنعت و دانشگاه همچنین سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی، 3 ایده برتر شناخته شدند و جوایز ویژهای دریافت کردند.
بهروز مرادی با عنوان طرح «دمنوش سینرژیک»، محمد معین جلوه مقدم با عنوان طرح «کافی باکس» و ابوعلی گلزاری با عنوان طرح «مکمل غذایی سبز» از برگزیدگان ایده بازار غذا بودند.
رویدادهای ملی ایده بازار با استناد به اقدام ملی 8 و 9 از راهبرد کلان 3 نقشه جامع علمی کشور برگزار میشود. حمایت از ایجاد مراکز خدمات پشتیبان "ایده تا بازار" ، ساماندهی فنبازارهای عمومی و ایجاد فنبازارهای تخصصی در حوزههای اولویت دار کشور، از اقدامات ملی راهبرد کلان 3 نقشه جامع علمی کشور است.
انتهای پیام
نظرات