• چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۷:۳۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96022013278
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

تداوم دولت تدبیر و امید، تداوم عقلانیت و آرامش است

تداوم دولت تدبیر و امید، تداوم عقلانیت و آرامش است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تداوم دولت تدبیر و امید، تداوم عقلانیت، آرامش و پیوند توسعه علمی و توسعه ملی است.

به گزارش ایسنا، غلامرضا ظریفیان در همایش دانشگاهیان و جوانان حامی روحانی در سالن شهید ایزدپناه یاسوج، گفت: می‌توانیم با عقل، تدبیر و تضارب آراء و نه با توهم، شعار و مردم فریبی کشور را آباد کنیم، مگر مردم ایران را چه حساب کرده‌اید؟

وی بیان کرد: وعده دو و نیم برابر کردن درآمد مردم با چه پشتوانه علمی است برخی انگار قصد ریاست جمهور شدن را ندارند بلکه آمده اند بازی دیگری را رقم بزنند.

این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: هشت سال چه بر ملت ایران تحمیل شد؟ باید اظهارات حامیانشان را که از آنها دل بریده اند را مطالعه کرد. بنابر این نباید گذاشت که اندیشه هشت سال قبل از دولت یازدهم برگردد.

ظریفیان تصریح کرد: در گذشته 45 هزار تومان یارانه به مردم پرداخت شد در حالی که به اندازه 250 هزار تومان به شکل دیگری از مردم گرفته شد. در همین دوره تورم و فاصله طبقاتی افزایش یافت.

وی ادامه داد: در دوره گذشته هر روز می‌خواستیم مدیریت جهان را به دست بگیریم که حاصل آن صدور 6 قطعنامه سازمان ملل برعلیه این کشور شد.

ظریفیان تاکید کرد: قبل از دولت تدبیر و امید انگار که در کشور زلزله آمده بود و دولت تدبیر و امید طی 4 سال اخیر در حال آواربرداری بود و چرا برخی ها هم اکنون خودشان را بی اطلاعی می‌زنند و یادشان رفته است.

وی درخصوص برجام، گفت: برجام تصمیم کل نظام بود و مدیریت اجرایی آن به دست آقای روحانی و ظریف اداره می شد که در یک مسابقه سنگین با 6 قدرت برتر دنیا مذاکره کرده اند و ما با عزت سرمان را بالا گرفته ایم. دولت یازدهم ایران هراسی را رفع و تحریم ها را برداشت.

این فعال سیاسی اطلاح طلب اضافه کرد: ایران قبل از دولت تدبیر و امید بزرگترین کشور وارد کننده گندم بود در حالی که در دولت یازدهم علاوبر اینکه به خودکفایی رسیده ایم، صادرات گندم را نیز داریم.

ظریفیان بیان کرد: فضای دانشگاه‌ها در گذشته قابل مقایسه با فضای فعلی دانشگاه ها در دولت تدبیر و امید نیست.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم ریل عقلانیت در کشور سرجایش گذاشت و باید کمک کنیم تا به عقب برنگردیم. کسانی که از دولت قبل حمایت کردند در مناظرات تلویزیونی می گویند چرا جامعه را بسته‌اید؟ چرا آزادی بیان نمی‌دهید؟ اما این صحبت‌ها خیلی خوب است که به قبای اصلاح طلبان، شعارهای اصلاح طلبی می‌دهند.

این فعال سیاسی اطلاح طلب خاطرنشان کرد: دانشگاهیان باید تلاش کنند تا مردم نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نباشند.

ظریفیان ادامه داد: یکی از کانون‌های مهم خردورزی دانشگاه است بنابراین دانشگاه مسئولیت خطیری را برای اینکه جامعه به سمت بیراهه نرود، برعهده دارد.

وی اضافه کرد: دانشگاه در عین حال که نقش تولید ملی و تربیت نیروی انسانی را داشته هیچ وقت نسبت به مسایل جامعه بی تفاوت نبوده است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha