• چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96022012864
  • خبرنگار : 71234

سروش در گفت‌وگو با ایسنا:

رانت‌خواری ویژه‌ای درتهیه لیست شورای شهر اصلاح طلبان نشده است

رانت‌خواری ویژه‌ای درتهیه لیست شورای شهر اصلاح طلبان نشده است

یک عضو فراکسیون امید لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران را مبتنی بر مکانیزم تعریف شده دانست و گفت: با وجودی که این لیست را به طور کامل مطلوب نمی‌دانم ولی تاکید می‌کنم که در تهیه آن رانت‌خواری نشده است.

ابوالفضل سروش در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی از لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران گفت: از ابتدا در جریان ریز مسائل برای تهیه لیست شورای شهر تهران طبق مکانیزم شورای عالی اصلاح طلبان بودم. انصافاً این لیست در همان مکانیزم  تعریف شده، تهیه شده است.

وی با بیان اینکه تهیه این لیست بعد از طی شدن فرآیندها و بررسی در کمیته های تخصصی بوده است گفت: بر همین اساس تنها  دو نفر یعنی آقای مسجد جامعی و آقای سالاری از اعضای اصلاح طلبان قبلی شورای شهر علیرغم همه فشارهای بیرونی، در این لیست قرار گرفته اند و حتی دکتر غلامرضا انصاری عضو اسبق شورا و تنها نماینده انجمن اسلامی جامعه پزشکی از سوی این تشکل برای لیست انتخاب نشد.

نماینده تهران ادامه داد: حتی مهندس مهدی نادمی یار جوان و بسیار نزدیک دکتر عارف نیز انتخاب نشد . آقای الویری نیز نفر بیست و دوم لیست بود که با تایید نشدن آقای صمدی داخل لیست قرار گرفت.

سروش در جمع بندی گفت: با توجه به این دلایل و اینکه در جریان نزدیک انتخاب افراد بودم، مطلع هستم که در تهیه لیست رانت‌خواری ویژه‌ای نشد. هرچند این لیست مطلوب کامل بنده نیست و کج سلیقگی‌هایی هم در آن است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: افراد خدوم و کسانی که هم و غمشان برای حل مشکلات مردم تهران است، ۲۱ نفر شورای شهر تهران را تشکیل دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۲-۲۰ ۱۷:۳۱

خودتی جناب سروش، شاید مفهوم رانت برای تک تک ایرانیان متفاوت باشد!!!!!!!! لطفا تعریفی از رانت ارائه فرمائید تا کسانی که تصور رانت دارند چیز فهم شوند.