• دوشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 96021811469
  • منبع : نمایندگی قزوین

جانشین رئیس ستاد سید مصطفی میرسلیم:

سپردن اقتصاد به بخش خصوصی باور ماست/ میرسلیم 26 اردیبهشت در قزوین

سپردن اقتصاد به بخش خصوصی باور ماست/ میرسلیم 26 اردیبهشت در قزوین

ایسنا/قزوین جانشین رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در استان قزوین گفت: خارج شدن اقتصاد از دست دولت و سپردن به بخش خصوصی از ابتدا اعتقاد موتلفه بوده و در همان دهه شصت هم وجود این دیدگاه باعث شد تا سه وزیر عضو حزب موتلفه مانند مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی از دولت وقت کنار بروند.

به گزارش ایسنا، «صفت‌الله صالحی» جانشین رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز و به میزبانی خبرگزاری تسنیم برگزار شد، گفت: هدف حزب موتلفه از بدو تأسیس تشکیل یک جامعه نمونه اسلامی بوده و از همان آغاز که در دوره طاغوت شهدایی را تقدیم کرد در پی این هدف والا بود.

صالحی با اشاره به ورود حزب موتلفه اسلامی به انتخابات ریاست جمهوری گفت: در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این حزب با کاندیداتوری یحی آل اسحاق قصد ورود حزبی به انتخابات ریاست جمهوری را داشت که با توجه به آرایش انتخاباتی در جبهه اصولگرایی به شکل دیگری در انتخابات حاضر شد و در این دوره نیز ما تصمیم گرفتیم با هدف معرفی یک رئیس‌جمهور حزبی ورود جدی به انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم.

جانشین رئیس ستاد سید مصطفی میرسلیم در استان قزوین با اشاره به تصمیم این حزب برای ورود حزبی و تشکیلاتی به انتخابات و فرآیند انتخاب بهترین گزینه حزبی از میان شخصیت‌هایی مانند اسدالله بادامچیان، محمد نبی حیبی و مصطفی میرسلیم و برخی دیگر، افزود: سید مصطفی میرسلیم به‌عنوان چهره حزبی، علمی، دانشگاهی، سیاسی و به‌عنوان فردی که از جایگاه شخصی بیش از 20 سال است که در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور دارد و با توجه به سوابق اجرایی و علمی وی به‌عنوان گزینه نهایی انتخاب شد.

«صفت‌الله صالحی» وجود دفاتر سراسری حزب موتلفه و شبکه تشکیلاتی منسجم این حزب در سراسر کشور را پشتوانه قوی برای کاندیدای خود خواند و اظهار کرد: امروز افراد به تنهایی توان اداره کشور را ندارند و وقتی یک فرد نماینده یک حزب سراسری منسجم باشد می‌تواند از نیروهای حزب و حتی خارج حزب یک تیم و کابینه قوی تشکیل بدهد.

عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مزیت‌های تشکیل یک دولت حزبی افزود: با تشکیل چنین دولتی احساس مسئولیت حزب موجب می‌شود که اگر ساختار دولت در جایی دچار ضعف شود، به صورت خودبه‌خود توسط تشکیلات جراحی شود تا ضعف‌ها برطرف شود و میرسلیم این توانایی را دارد که از همه نیروهای درون نظام استفاده کند تا یک کابینه قوی و منسجم را تشکیل دهد و مشکلات را از پیش رو بردارد.

این فعال انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به رعایت اخلاق و موازین تبلیغاتی نامزدها افزود: سید مصطفی میرسلیم همانطور که در مناظره‌ها دیدیم و خودش نیز بیان کرد به دنبال چالش و حواشی نیست و اخلاق‌مدارانه رفتار می‌کند.

با جمنا اختلاف اصولی نداریم

جانشین ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان قزوین جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را ظرفیتی بزرگ برای انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: آنها یک جریان خوبی را راه انداختند و ماهم با جمنا اختلاف اصولی نداریم، اما اسم این حرکت را حزب و تشکیلات نمی‌گذاریم و اهداف خودمان را برای معرفی یک کاندیدای حزبی بیان کردیم، اما از همان ابتدا دنباله‌روی روحانیت بودیم، از این‌رو ممکن است سیدمصطفی میرسلیم تا آخر در انتخابات باقی بماند و کمک کند تا انتخابات به مرحله دوم برود، اما در هرحال اگر جامعتین به جمع‌بندی برسد ما حاضریم به تکلیف عمل کنیم.

میرسلیم به قزوین می‌آید

صالحی از سفر سید مصطفی میرسلیم در روز 26 اردیبهشت‌ماه به قزوین خبر داد و گفت: کاندیدای حزب موتلفه اسلامی روز سه‌شنبه 26 اردیبهشت ماه به قزوین سفر می‌کند و ضمن سخنرانی در مسجد محمد رسول‌الله(ص) و یکی از دانشگاه‌های استان، از یک واحد صنعتی نیز بازدید خواهد کرد.

عضو حزب موتلفه، اعتقاد به اقتصاد بخش خصوصی را از ویژگی‌های مهم میرسلیم دانست و تصریح کرد: خارج شدن اقتصاد از دست دولت و سپردن به بخش خصوصی از ابتدا اعتقاد موتلفه بوده و در همان دهه شصت هم وجود این دیدگاه باعث شد تا سه وزیر عضو حزب موتلفه مانند مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی از دولت وقت کنار بروند.

صالحی یادآور شد: حزب موتلفه تلاش می‌کند تا احزاب و تشکل‌ها را قانع کند تا در انتخابات به صورت حزبی شرکت کنند و کاندیدای حزبی معرفی کنند، زمانی که ما در جامعه احزاب قوی و موثر نداشته باشیم در برابر ضعف‌ها و مشکلات از نظام اسلامی هزینه خواهد شد و این پسندیده نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha