• یکشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 96021710197
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

دولت نرخ ارز در بازار به ثبات برساند

ایسنا/خراسان رضوی یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: پیامبران آمدند تا بگویند عقل، خرد و تدبیر راه به ثمر رساندن جامعه است و آمدند تا راه ضلالت از جامعه دور شود.

به گزارش ایسنا، محمدعلی آهنگران شامگاه گذشته 16 اردیبهشت ماه در ستاد حزب اعتدال و توسعه مشهد اظهار کرد: همان‌هایی که الان می‌گویند برجام هیچ خیری نداشته است، همان هایی هستند که می‌گفتند تحریم‌ها ضرری ندارند.

آهنگران با بیان اینکه این افراد همیشه در کارنامه خود محاسبات اشتباهی را رقم می‌زنند، گفت: آنهایی که می‌گفتند قطعنامه هیچ تاثیری بر ما ندارد حالا به روحانی می‌گویند چرا در برجام قطعنامه‌ها را بر نمی‌دارند.

وی اضافه کرد: آنهایی که می‌گفتند ما مردم رمضانیم و یک وعده غذا میخوریم، چرا حالا نگران اقتصاد شده‌اند و به یاد طبقات محروم افتاده‌اند؟

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: افرادی که مدعی حل مشکلات اقتصادی هستند، کارنامه روشنی در محاسبات خود ندارند، به عنوان مثال می‌توان به همین شعارهای انتخاباتی آنان اشاره کرد، هیچ استاد اقتصادی وعده ایجاد 5 میلیون اشتغال را قبول ندارد.

آهنگران تصریح کرد: حضور شما در این جلسه حمایت از دولتی است که آرامش را به کشور برگردانده، برجام را برای پیشرفت و توسعه کشور به سرانجام رسانده و عزت ایران را بازیچه ماجراجویی‌ها قرار نداده است.

وی افزود: در این دولت نظام صحیحی بر تصمیم گیری‌ها و تدبیر امور کشور برقرار است، این دولت توانسته دیو هفت سر تورم را به بند کشد و آن را کنترل کند و نرخ ارز را در بازار به ثبات برساند.

آهنگران با بیان اینکه حالا باید شکرگزار نعمتی باشیم که خدا به واسطه رنج هشت ساله ای که کشیدیم، به ما عطا کرده است، گفت: شکرگزاری تنها به حرف زدن و بیان کردن نیست بلکه شکرگزاری به قدم برداشتن و عمل کردن است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: باید بدانیم که از چه شرایطی به چه شرایطی رسیده‌ایم؛ برجام صرفا چیزی نبود که با مذاکرات ظریف و روحانی به انجام برسد بلکه نتیجه رای مردم در سال 92 بود.

  آهنگران با بیان اینکه ما باید به آینده کشورمان حساس باشیم، خاطرنشان کرد: عدم مشارکت و رای ندادن بزرگترین رقیب جریان اعتدالی است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اضافه کرد: روحانی از ظرفیت بسیار بالایی برای ریاست جمهوری برخوردار است و افراد نزدیک به او نیز مانند جهانگیری افرادی سالم و با تجربه هستند و از وضعیت موجود مملکت آگاهی دارند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha