• چهارشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 96021307819
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیر موسسه نونهالان همیار طبیعت:

کودکان باید با آداب حفاظت از محیط زیست آشنا شوند

کودکان باید با آداب حفاظت از محیط زیست آشنا شوند

ایسنا/مازندران مدیر موسسه نونهالان همیار طبیعت بهار آسیا گفت: کودکان باید با آداب حفاظت از محیط زیست آشنا شوند.

به گزارش ایسنا، بهاره شاکری در مراسم بزرگداشت روز معلم در راستای حفظ محیط زیست در سالن بصیرت بهشهر، اظهار کرد: هدف از راه اندازی موسسه نونهالان همیار طبیعت بهار آسیا آشنایی و آموزش کودکان در حمایت از محیط زیست، حفظ منابع طبیعی، مصرف بهینه انرژی، آداب اجتماعی و تولید اشتغال است.

وی افزود: از زمینه آشنایی و آموزش کودکان، زیرساخت‌های حفظ محیط زیست فراهم می شود که این موسسه با همکاری والدین کودکان و حمایت شهروندان به صورت معنوی و عاطفی؛ کودکان را با مفاهیم محیط زیست آشنا می کنیم.

این فعال محیط زیست خاطرنشان کرد: در زمینه تولید و بهره برداری از زباله‌های مخرب محیط زیست که بازیافتی است به صورت بهینه تولید را آغاز کرده و باعث ایجاد اشتغال در مرحله اولیه برای 30 نفر و مرحله دوم 135 نفر شده است.

شاکری گفت: امیدواریم با سرمایه گذاری‌های مادی و معنوی و آشنایی با تولیدات و خرید تولیدات بازیافتی از محیط زیست توسط شهروندان، بتوانیم اهداف بیشتر و مهم تری را محقق سازیم و شهر بهشهر را تبدیل به شهری نمونه برای گردشگران کنیم تا همه بتوانند در فضای پاک و سالم تری زندگی کنند.

وی تصریح کرد: تبدیل زباله به احسن مانند میز و صندلی، شناسایی گونه های درختان نادر و در معرض انقراض در جنگل های بهشهر و پرورش آن ها و سپس کاشت در جنگل، نصب سطل زباله های بازیافتی، نصب سطل های تفکیک زباله و سپس جمع آوری زباله های تفکیکی و تبدیل آن ها به وسایل احسن از جمله فعالیت موسسه نونهالان همیار طبیعت بهار آسیا در بهشهر است.

مدیر موسسه نونهالان همیار طبیعت بهار آسیا خاطرنشان کرد: مهم ترین فعالیت این موسسه، فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست برای کودکان است تا زیرساخت های حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست در جامعه فراهم شود.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم به 15 نفر از معلمان پیش دبستانی و اول ابتدایی شهرستان بهشهر که به صورت خودجوش در کلاس های درس در مورد حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی به دانش آموزان آموزش می دادند با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی قدردانی شد.


انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha