• چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 96020603268
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

نماینده کاشمر:

با شعارهای غیرعملی نمی‌توان نظر مردم را جلب کرد

با شعارهای غیرعملی نمی‌توان نظر مردم را جلب کرد

ایسنا/خراسان رضوی یک عضو فراکسیون امید گفت: با انتخاب درست نباید اجازه دهیم دوباره به دوران گذشته بازگردیم.

بهروز بنیادی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پیش بینی‌اش نسبت به شرایط انتخابات ریاست جمهوری معتقد است: پیش‌بینی من این است که این انتخابات سه قطبی خواهد شد که در این صورت آراء شکسته می‌شود و روحانی، قالیباف و رئیسی سه قطب این رقابت‌ها خواهند بود.
 
وی ادامه داد: براساس نظرسنجی‌ها و آراء می‌توان این نتیجه را گرفت که اگر رئیسی و قالیباف بخواهند به نفع یکدیگر کنار بروند، طرفداران هر یک، هرگز به دیگری رای نخواهد داد زیرا آن‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. می‌توان گفت تا این لحظه اصلاح طلبان موفق شدند بر روی روحانی به اجماع برسند اما این اتفاق برای اصولگرایان تا این لحظه نیفتاده است.
 
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قالیباف و رئیسی سبک کار مدیریتی متفاوتی دارند. الان دیگر مانند زمان گذشته نیست و مردم آگاه و از سطح سواد کافی برخوردار هستند، همگی به رسانه‌ها و اطلاعات دسترسی دارند و تنها قشر کمی از جامعه مانند افراد مسن و یا ساکنین روستاهای دورافتاده شاید تحت تاثیر تبلیغات پوپولیستی قرار بگیرند. به عبارتی دیگر با این گونه شعارهای غیرعملی نمی‌توان نظر مردم را جلب کرد.

وی عنوان کرد: در این میان روحانی دستش بازتر است و می‌توان به قول‌هایی که چهار سال پیش داده بود و آن‌ها را عملی کرده مردم را ارجاع دهد و یا از موانع موجود برای تحقق برخی قول‌ها و اهداف با مردم سخن بگوید. کاندیداهای دیگر یا باید همین صحبت‌ها را تکرار کنند و یا حرف‌ها و شعارهایی  را برای تبلیغ بگویند که خوشبختانه مردم دیگر این جنس صحبت‌ها را باور نمی‌کنند.
 
بنیادی در خصوص حضور چهره‌هایی همچون میرسلیم در این انتخابات، گفت: این شخص بزرگوار نیز حتما احساس مسئولیت کرده است که وارد این میدان شده اما به هر حال وی مانند هاشمی‌طبا سال‌ها به دور از مسایل اجرایی بوده و احتمالا در رقابت نمی‌توانند ادامه دهند.
 
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم در این انتخابات همه جانبه فکر کنند و به ثبات داخلی چه در بحث امنیتی، اقتصادی و نظم مالی در مدت چهار سال گذشته فکر کنند، درست است که مباحث معیشتی از اهمیت زیادی برخوردار است اما باید جوانب دیگر را اندیشید، علاوه بر این‌ها در کشور در این مدت رضایت نسبی احساس می‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه باید مسائل بین‌المللی ایران نیز مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید مراقب باشیم تا صدایی که از کشور و آن فرد برگزیده به عنوان رئیس جمهور منعکس می‌شود گفتمان افراط و یا تندروی نباشد، زیرا در گذشته هزینه آن را پرداخت کردیم  که نتیجه خوبی  نداشت و نباید بگذاریم دوباره به آن دوران برگردیم و آن صحبت‌ها انتشار یابد. قطعا مردم آگاه هستند و می‌دانند که باید به چه کسی رای بدهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha