• چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 96020603226
  • خبرنگار : 71491

معاون آموزشی دانشگاه آزاد:

برنامه‌های آموزشی طبق روال گذشته ادامه دارد

برنامه‌های آموزشی طبق روال گذشته ادامه دارد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تغییرات رخ داده در ریاست دانشگاه آزاد اختلالی در وضعیت برنامه‌های آموزشی دانشگاه ایجاد نکرده گفت: انجام برنامه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی طبق روال گذشته ادامه دارد.

دکتر حسین‌زاده لطفی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تغییر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تغییرات رخ داده در دانشگاه اختلالی در وضعیت برنامه‌های آموزشی دانشگاه ایجاد نکرده و انجام برنامه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی طبق روال گذشته ادامه دارد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی قطعا نتیجه زحمات همه عزیزان از بدو تاسیس تاکنون بوده است و از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه وظیفه داریم در حد توان برای اعتلا و ارتقای آن از نظر کمی و کیفی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: ما از بدنه دانشگاه آزاد اسلامی هستیم، در این دانشگاه تحصیل کرده‌ و استخدام شده‌ایم بنابراین تا جایی که در توان ما باشد در راستای رشد و اعتلای این دانشگاه تلاش خواهیم کرد.

حسین‌زاده لطفی با اشاره به برکناری دکتر حمید میرزاده از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و جایگزینی محمدعلی نوریان افزود: بعید است که مشکل خاصی در روند فعالیت دانشگاه به وجود بیاید و در حال حاضر نیز همه مسئولان همچون گذشته فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

بومی‌سازی برنامه‌های آموزشی در تحقق شعار سال کمک‌کننده است

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص برنامه‌ریزی این دانشگاه برای تحقق شعار سال اظهار کرد: آموزش عالی کشور بخش مهمی از تحقق شعار سال را برعهده دارد و باید در این زمینه فعال باشد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی کمک بزرگی در راستای تحقق شعار سال که اقتصاد مقاومتی و اشتغال و تولید است می‌باشد تاکید کرد: این دانشگاه جایگاه بسیار ویژه‌ای را در خصوص تحقق شعار سال دارد و مسئولیتش در این زمینه بسیار  سنگین‌تر از سایر ارگان‌ها است.

حسین‌زاده لطفی با اشاره به اینکه فارغ‌التحصیلانی که از دانشگاه بیرون می‌آیند و برنامه‌هایی که تدریس می‌شود اگر متناسب با نیاز کشور بومی‌سازی شود در زمنیه اشتغال و تولید ملی کمک‌کننده خواهد بود.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین اهداف همه دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص مورد نیاز جامعه است و قطعا می‌توان با بازنگری در آموزش،‌ سرفصل‌های دروس و روش‌های تدریس نقش مهمی را در خصوص افزایش  اشتغال و بالا بردن سطح تولید ایفا کند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با بیان اینکه خیلی از کشورها از دیر باز آموزش خود را بومی‌سازی را عملی کرده‌اند و فارغ‌التحصیلانی که از این دانشگاه‌ها بیرون می‌آیند به سرعت در بازار کار جذب می‌شوند، گفت: توسعه رشته‌ها، گرایش‌ها و محل‌هایی که این رشته‌ها در آنها آموزش داده می‌شوند می‌تواند کمک شایانی به تحقق شعار سال کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha