• چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96020603116
  • خبرنگار : 71511

دبير شوراي عالي سياستگذاري اصلاح طلبان:

يك پنجم فرم هاي ارسالي به شوراي عالي براي بررسي نهايي انتخاب مي شوند

يك پنجم فرم هاي ارسالي به شوراي عالي براي بررسي نهايي انتخاب مي شوند

دبير شوراي عالي سياستگذاري اصلاح طلبان با بیان اینکه یک پنجم فرم هاي ارسالي به شوراي عالي براي بررسي نهايي انتخاب مي شوند، گفت: شاخصه هاي كانديداهاي ليست اصلاح طلبان در سايت شوراي عالي قرار دارد

ژاله فرامرزيان در گفت و گو با ايسنا، در ارتباط با  آخرين اقدامات شوراي عالي سياستگذاري اصلاح طلبان اظهار كرد: شوراي عالي روند اقدامات صورت گرفته توسط كارگروه مربوطه را در رابطه با تقاضاي كانديداهاي علاقه مند به حضور در ليست شوراي عالي اصلاح طلبان بررسي كرد و اين كارگروه نيز گزارش هاي لازم را ارائه داد، در نهايت نيز نحوه رسيدن به ليست واحد نهايي طرح شد و به تصويب رسيد.
وي ادامه داد: در مورد ستادهاي انتخاباتي تهران و سراسر كشور مجموعه مسائلي طرح و موضوعات مرتبط به آن ها بررسي شد.
اين فعال سياسي اصلاح طلب گفت:از سوي ديگر رد صلاحيت تعدادي از كانديداي شوراي شهر كه در بعضي از استان ها با مسئله مواجه شده‌اند نيز مطرح و نظراتي ارائه شد تا بر اساس بررسي هايي كه انجام مي شود كمترين تضيیع حق را از جانب مراجع مربوط داشته باشيم.
وي در بخش ديگر اين گفت و گو خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه دوم ارديبهشت آخرين مهلت اعلام تاييد يا رد صلاحيت كانديدها بوده است تا آن روز از داوطلبين فرم دريافت مي كرديم.
فرامرزيان ادامه داد: حجم فرم هاي دريافتي زياد و در دست بررسي است. ابتدا اين فرم ها مطالعه مي شود و زمانیکه كل امتيازات لحاظ شد حدود يك پنجم كانديداها را انتخاب مي كنيم و بر اساس آن وارد مرحله اخذ مدارك و راستي آزمايي و اقدامات بعدي مي شويم.
وي همچنين گفت: كاملا شاخصه هايمان تايين شده است و امتيازي كه به هر شاخصه مي دهيم را قبلا منتشر كرده ايم و مجدد نیز اين شاخصه ها را در سايت مي گذاريم .
وي در پايان گفت:شنبه آقای موسوي لاري مصاحبه مطبوعاتي خواهند داشت و به تفسير شاخصه ها را اعلام مي كنند و در مورد اقدامات و نتايج حاصله صحبت خواهد شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha