• چهارشنبه / ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 96011605087
  • خبرنگار : 71463

وزیر راه: فقط از آزادراه‌ها عوارض دریافت می‌شود

وزیر راه: فقط از آزادراه‌ها عوارض دریافت می‌شود

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که شنیده شده قرار است از بزرگراه‌ها عوارض دریافت شود، تأکید کرد: خیر. طبق قانون فقط از آزادراه‌ها عوارض دریافت می‌شود.

به گزارش ایسنا، عباس آخوندی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: ما در حوزه خود پروژه‌های عمرانی بسیار مهمی داریم که برجسته‌ترین آنها پروژه بنادر از جمله بندر چابهار است و در حوزه راه ‌آهن شبکه‌های راه ‌آهن به چند مرکز استان وصل می‌شود و راه آهن حومه تهران به گرمسار را افتتاح خواهیم کرد که کار بسیار بزرگی است.

وی افزود: در مسأله آزادراه‌ها کمربندی جنوب غرب تهران، آزادراه شمال و آزادراه اصفهان به شیراز را در دست اقدام داریم. در حوزه ساخت بیمارستان‌ها ۲۵ بیمارستان را در سال گذشته افتتاح کردیم و ۱۰ بیمارستان امسال آماده افتتاح است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۱۳

طبق قانون آزادراه تعریف شده که حداکثر سرعت 120km است. با این تفاسیر جاده خرم آباد - پل زال که حداکثر سرعت 110km می باشد و بزرگراه حساب میشه چرا عوارض میگیرند!!!??

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۲۸

با سلام. از پل میانگذر دریاچه ارومیه که سمت ارومیه بزرگراه و سمت تبریز یک جاده داغون دو طرفه قدیمی است مبلغ 4500 تومان عوارض دریافت می‌شود. پایه این عوارض در زمان احمدی نژاد با 2000 تومان شروع شد و هر سال افزایش یافت. در آن زمان کل عوارض اتوبان زنجان - تهران شاید 2000 تومان نمی شد. اوایل خیلی از ماشینها به دلیل مبلغ بسیار بالای عوارض فرار می کردند ولی بعد با راه بند اتوماتیک راه را بستند. معلومه این آقای وزیر محترم از راه های کشور اطلاع دقیقی ندارند

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۹:۱۴

در مورد هواپيماي سوم چيزي نگفت ؟!!!

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۲۲:۱۲

چرا برخورد زشت وزیر راه را انعکاس ندادید؟ پناه می بریم از بستن دهانها و شکستن قلمها