• دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 96011403392
  • منبع : نمایندگی ایلام

توقیف 154 خودروی متخلف در ایام تعطیل در جاده‌های ایلام

توقیف 154 خودروی متخلف در ایام تعطیل در جاده‌های ایلام

ایسنا/ایلام سرپرست پلیس راه استان ایلام با بیان این‌که همه راه‌های مواصلاتی استان باز و تردد در آن به خوبی در جریان است، گفت: پلیس با رانندگان متخلف بدون اغماض برخورد می‌کند.

سرهنگ «رضا همتی زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پلیس راه به‌منظور برقراری امنیت وانضباط ترافیکی، مهار و کاهش تلفات و مجروحین ناشی از تصادفات، با تلاش و کوشش مضاعف کارکنان خدوم و تلاشگر پلیس راه در جاده‌های برونشهری اقدامات شاخص و ارزشمندی در خصوص برخورد قاطع و بدون اغماض با رانندگان متخلف و خطرآفرین و هنجارشکنان ترافیکی داشته است.

وی افزود: در سایه مشارکت خوب مردمی، هدایت شایسته سلسله مراتب فرماندهی، همکاری و تعامل مناسب  سازمان‌ها و ارگان‌های همکار در امر ترافیک، اطلاع‌رسانی عالی و بهینه اصحاب رسانه و اقدامات کنترلی، شاهد  کاهش تلفات تصادفات و مجروحین نسبت به مدت مشابه درسال قبل علیرغم افزایش سفرها وترددها در جاده‌های برون‌شهری استان بوده‌ایم.

همتی‌زاده یادآور شد: پلیس را ه استان با در اختیار داشتن ابزار مناسب مشارکت مردمی، تشدید قاطعیت و رفتار برابر قوانین ومقررات با متخلفین تا پایان تعطیلات با شدت بیشتری اقدامات کنترلی را پیگیری خواهد کرد.    

سرپرست پلیس راه انتظامی استان ایلام به اقدامات کنترلی اشاره کرد و گفت: تعداد 154 دستگاه خودرو به‌علت داشتن دو تخلف هم زمان و تخلفات حادثه‌آفرین توقیف وروانه پارکینگ شده است. 

وی افزود: در این مدت تعداد 100دستگاه موتورسیکلت متخلف به‌علت داشتن انواع حرکات نمایشی و خطرآفرین مشمول توقیف، و تا طی مراحل قانونی در پارکینگ نگهداری خواهند شد.

سرپرست پلیس راه انتظامی استان  ایلام تصریح کرد: تعداد 139 نفر راننده در جاده‌های برون‌شهری به‌علت داشتن حرکات خطرآفرین مورد تست اعتیاد و الکل قرار گرفته که 40 مورد آنان دارای مصرف مواد مخدر و مسکرات بوده‌اند که برابر مقررات اعمال قانون شده است. 

وی افزود: در اجرای این طرح تعداد 79 نفر از رانندگان به‌علت داشتن جرائم رانندگی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند. 

همتی‌زاده خاطرنشان کرد: تعداد 33 نفر از رانندگان ناوگان عمومی حمل مسافر و بار به‌علت داشتن تخلفات از قوانین حمل مسافر و بار جهت شرکت در کمیسیون‌های مربوطه به همراه شرکت اعزام‌کننده به سرویس، به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای معرفی شده‌اند.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha