• سه‌شنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95122415706
  • خبرنگار : 71290

مره صدق بیان کرد

همزمانی یاوه‌سرایی نخست‌وزیر اسرائیل با ادعاهای شاهزادگان سعودی نشانه‌ اتحاد دشمنان

همزمانی یاوه‌سرایی نخست‌وزیر اسرائیل با ادعاهای شاهزادگان سعودی نشانه‌ اتحاد دشمنان

نماینده کلیمیان در مجلس گفت:‌ همزمان شدن یاوه سرایی‌های نخست وزیر اسرائیل با ادعاهای شاهزادگان سعودی در رابطه با تمامیت ارضی ایران نشانه بارزی از اتحاد دشمنان منافع ملی ایران است.

به گزارش ایسنا، سیامک مره صدق در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز اظهار کرد: از توجه ویژه روسای سه قوه در حل مسائل جوامع اقلیت تشکر می کنم و اعتماد کامل دارم که تمام مسائل ایرانیان موحد در چارچوب قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قابل بررسی و حل است و تمامی ایرانیان همصدا با هم هرگونه دخالت خارجی در مسائل داخلی کشور را حرکتی بر ضد منافع ملی ایران می دانند.

وی افزود:‌ سوء استفاده از مفاهیمی مانند حقوق بشر  علیه کشورهای مستقل و آزاده که تسلیم نظام سرمایه داری جانی نمی شوند را شدیدا محکوم می‌کنم.

نماینده کلیمیان در مجلس افزود: پیشاپیش آغاز سال نو را تبریک گفته و امیدوارم با پیروی از دستورات رهبری سال آینده گام های اساسی و محکم در مسیر اقتصاد مقاومتی توسط ملت ایران طی شود.

مره صدق خاطرنشان کرد: بی شک حل معضلات اقتصادی کشور که برخی جنبه ساختاری نیز دارند نیاز به حرکت عظیم ملی در پیروی از دستورات رهبری در شاهراه اقتصاد مقاومتی دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: اظهارات نخست وزیر نژاد پرست اسرائیل برای اینجانب تعجب آور نیست، مجنون خون آشامی که سراپا در لجنزار جنایت فرو رفته و همواره نقشی به جز مسموم کردن فضا و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه و اشغال ظالمانه زمین های مردم فلسطین نداشته و انتظاری به جز یاوه سرایی داشتن، بیهوده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: ظالمی که با سوء‌استفاده از ارزشهای دینی در پی کشتار و اشغال است و نژاد پرستی را ایدئولوژی خود می داند هیچ گاه نمی تواند سخنگوی آیینی باشد که اساسی ترین شعارشان این است که هم نوع‌ات را مثل خودت دوست بدار.

مره صدق بیان کرد:‌ بروز تفکرات فاشیستی و نژادپرستانه در اندیشه های سران حکومت اشغال گر اسرائیل دهه ها است که اسباب بی آبرویی آنان را فراهم نموده و دیرزمانی است که یهودیان آزاده جهان انزجار خود را از رفتار و سخنان این جرثومه های فساد بیان می‌کنند اما متاسفانه از آنجایی که فضای رسانه های بین‌المللی در حاکمیت استکبار است ندای آزادی خواهانه موحدان جهان معمولا در سطح جهانی انعکاس چندانی نمی یابد.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ملت های مستقل و آزاده نظیر ملت موحد ایران در چنین شرایطی وظیفه دارند سخنگوی تمامی حق طلبان جهان باشند، ایرانیان کلیمی سابقه تاریخی همزیستی پیروان ادیان در ایران را در حافظه تاریخی خود ثبت کرده اند و ایمان راسخ دارند که اشکال مختلف نژاد پرستی هیچ گاه در فرهنگ بالنده ملت ایران نقشی نداشته است. بلکه ملت شریف ایران با تساهل و مدارا الگوی مناسبی برای آزادی های دینی و تعامل شهروندان موحد بوده اند. در طول تاریخ از زمان رهایی یهودیان از اسارت بابل توسط ایرانیان و در دوران قرون وسطی و زمانی که دادگاه های تفتیش عقاید علیه یهودیان احکام ضد انسانی را صادر می کردند و در طی جنگ جهانی دوم و نسل کشی آلمان نازی ملت شریف و موحد ایران همواره حامی یهودیان بوده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ایرانیان یهودی به عنوان شهروندان این سرزمین توحیدی همواره تمام تلاش خود را در راستای پیشرفت فرهنگ و دفاع از این سرزمین به کار برده اند ، حضور فعال ایرانیان کلیمی در جریان انقلاب مشروطه ، مبارزات مردم ایران علیه رژیم ستم شاهی و حضور دلاورانه جوانان کلیمی در دفاع مقدس و تقدیم بیش از 15 شهید در دفاع از میهن اجدادی بخشی از تلاش های ایرانیان کلیمی در انجام وظیفه شهروندی است.

مره صدق خاطر نشان کرد: یاوه سرایی افرادی نژاد پرست و جنایت کار نظیر نخست وزیر حکومت اشغال گر اسرائیل هیچ گونه اثری در اعتقاد راسخ یهودیان آزاده در مورد توانمندی ها و عملکرد توحیدی و پاک ملت ایران نخواهد داشت .

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد:‌ همزمان شدن یاوه سرایی نخست وزیر سفاک اسرائیل با ادعاهای شاهزادگان سعودی و برخی دیگر از به اصطلاح سیاستمداران منطقه مانند اردوغان در رابطه با تمامیت ارضی ایران و هویت تاریخی ملت ایران ، نشانه بارزی از اتحاد تمامی دشمنان منافع ملی ایران است، ملت ایران ملتی آزاده است که در طول تاریخ هیچ گاه به استیلای جباران و سفاکان تن نداده است. امروز نیز با رهبری پدر معنوی موحدان عالم مقام معظم رهبری پرچم مبارزه با ظلم و ستم را در سراسر جهان در دست گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha