• یکشنبه / ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 95121509748
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

خیر شهرکردی:

خیران سرمایه خود را در جهت گشودن گره مشکلات مردم ببخشند

خیران سرمایه خود را در جهت گشودن گره مشکلات مردم ببخشند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری خیر شهرکردی گفت: تشویق خیران یکی از اهداف بخشش است و لازم است خیران سرمایه خود را در زمان و مکانی هزینه کنند که گره‌ای از مشکلات مردم گشوده می‌شود.

به گزارش ایسنا، قربانعلی رئیسی دهکردی با حضور در ایسنا، با اشاره به اینکه با عشق و گذشت از سرمایه خود و با توکل بر خدا و ائمه در این راه قدم گذاشته‌ است، افزود: بسیاری از افراد با وجود داشتن سرمایه تمایل به مشارکت در کار خیر ندارند.


رئیسی دهکردی به مردم توصیه کرد که به کار خیر روی آورند و در صورت امکان از سرمایه خود گذشت کنند تا موجب آبادانی و پیشرفت استان شوند.


وی با اشاره به مشارکت خود در تکمیل و ساخت 27 پروژه ملی، گفت: عمده فعالیت‌های انجام شده در زمینه‌های مختلف از جمله مسکن، مدرسه، مسجد، خانه بهداشت، نیروی انتظامی، امور فرهنگی و امور زندانیان در سراسر کشور بوده است.


رئیسی دهکردی، ساخت خانه بهداشت در سرخون اردل، ساخت مدرسه در تیک بازفت، ساخت مرکز ناباروری حضرت زهرا (س) شهرکرد، ساخت مدرسه باب‌الحوئج شهرکرد با زیر بنای 4500 متر مربع را از جمله پروژه‌های مشارکتی مهم دانست.


این خیر شهرکردی ادامه داد: 50 درصد از کارخانه یخ واقع در میدان قمر بنی‌هاشم شهرکرد وقف خانواده‌های زندانیان شده است. همچنین زمینی به مساحت 4000 متر مربع در کنار قبور شهدا از شهرداری خریداری شده که این مکان برای دفن تمامی خیرین در نظر گرفته شده است.


این خیر شهرکردی، ساخت مسجدی در زندان شهرکرد و گرفتن مکانی مناسب برای فعالیت هنرمندان را از پروژه‌هایی دانست که در ایران نمونه هستند و با اقدام خیر وی انجام شده‌اند.


به گزارش ایسنا، در حال حاضر کتابی با عنوان چشمه جوشان که زندگی‌نامه این خیر بوده در حال تکمیل شدن است و همایش بزرگداشت این خیر در 21 اسفندماه در فرهنگسرای شهرکرد با حضور مسئولین ملی و استانی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha