• سه‌شنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ / ۲۲:۵۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 95112618855
  • خبرنگار : 90111

آنچلوتی: برای بردن آرسنال باید بهترین بازی خود را به نمایش گذاشت

آنچلوتی: برای بردن آرسنال باید بهترین بازی خود را به نمایش گذاشت

سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که تیمش کار سختی برابر آرسنال پیش رو دارد و باید بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در یکی از حساس ترین بازیهای دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در آلیانس آره‌نا از آرسنال پذیرایی می کند.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از این دیدار تاکید کرد که تیمش کار سختی برابر آرسنال پیش رو دارد اما آماده این بازی حساس است.

سرمربی بایرن مونیخ گفت: درست است که در دیدارهای روبرو معمولا بایرن مونیخ به پیروزی رسیده و به دور بعد صعود کرده است اما ما به این آمار دل خوش نیستم و اگر می خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم باید بهترین بازی خود را به نمایش گذاریم. دو دیدار رفت و برگشت سخت و حساس پیش رو داریم. بایرن مونیخ در هر رقابتی می خواهد بهترین بازی خود را به نمایش گذارد.

آنچلوتی ادامه داد: احترام زیادی برای آرسنال قائل هستم و این تیم زیبا و هجومی بازی می کند. اگر آرسنال در زمین احساس راحتی کند برای هر حریفی خطرناک است. نباید اجازه دهیم که این تیم احساس راحتی کند. برای گل زدن بیشتر بازی نمی کنیم بلکه می خواهیم بازی زیبایی را به نمایش گذاریم.

آنچلوتی در ادامه سخنان خود از تاکتیک آرسنال سخن به میان آورد و گفت: آرسنال بازیکن سرعتی خوبی در اختیار دارد و در ضد حملات ویرانگر است اما ما به خوبی متوجه این موضوع شده ایم و تدابیری را برای آن در نظر گرفته ایم. 180 دقیقه باید بجنگیم.مسوت اوزیل، اولیویه ژیرو، الکسیس سانچس و تئو والکات از بازیکنان خوب آرسنال هستند که می توانند برای هر تیمی خطرناک باشند. در آرسنال هم بازیکنان باتجربه و هم بازیکنان جوان بازی می کنند.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان سخنان خود گفت: بسیار مهم است که برابر آرسنال چه در حمله و چه در دفاع با نهایت تمرکز بازی کنیم. فرصت اشتباه نداریم و باید از فرصت های خود به خوبی استفاده کرد. به هرحال بازی آسانی پیش رو نداریم و باید بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاریم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha