• دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95112517781
  • خبرنگار : 71580

نماینده فدراسیون جهانی والیبال: ایران از قطب های والیبال در برف دنیا است

مارتین نماینده فدراسیون جهانی والیبال گفت: ایران پتانسیل بالایی برای برگزاری مسابقات والیبال در برف دارد.

به گزارش ایسنا، مارتین کازورم، پس از پایان رقابت های والیبال در برف که برای اولین‌بار در آسیا و به میزبانی پیست اسکی دیزین برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما ۱۰ سال پیش برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ این بازی ها را در سطح اروپا برگزار کردیم و از همان موقع رویای حضور این بازی‌ها در المپیک زمستانی را در سر داشتیم. با برگزاری مستمر این بازی‌ها در اروپا و آسیای میانه مانند میزبانی مناسب ایران، مطمئنم در مسیر درستی قرار داریم و امیدوارم در المپیک زمستانی ۲۰۲۶ شاهد حضور این رشته باشیم.
وی صحبت های خود را درباره میزبانی ایران ادامه داد و گفت: به نظرم ایران همه ابزارها و امکانات لازم برای برگزاری بازی های والیبال در برف و تبدیل شدن به یکی از قدرت های این رشته را دارد و معتقدم با ورود این بازی به المپیک، ایران یکی از شانس های گرفتن مدال است. در واقع والیبال تنها رشته توپی می تواند باشد که هم در المپیک تابستانی و هم در المپیک زمستانی حاضر است.
مارتین افزود: برگزاری بازی ها در دیزین تجربه بسیار خوبی بود. مسئولان پیست تمام امکانات را در اختیار ما قرار دادند و نهایت همکاری را داشتند و معتقدم بازی‌ها در سطح بین المللی برگزار شد. اطمینان دارم در آینده نیز تور های بیشتری در ایران برگزار کنیم. دیروز بازی‌ها در هوای آفتابی و امروز در شرایط نا مساعد جوی برگزار شد که این خود از جذابیت‌های این رشته ورزشی است.
وی درمورد بازیکنان ایرانی والیبال در برف اظهار کرد: ایران در والیبال دنیا تیم شناخته شده‌ای است و همچنین ساحلی‌بازان ایران نیز خوب‌های آسیا هستند. از آنجایی که برای اولین بار این نوع از والیبال در سطح مسابقات بین المللی در ایران انجام شد، بازیکنان ایرانی سورپرایزم کردند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha