• چهارشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95112013873
  • منبع : نمایندگی سمنان

یک نماینده اصولگرا:

دولت روحانی برای افتتاح پروژه‌های زیرساختی کلید زده شده در دهه‌فجر آینده مسئول کم می‌آورد

دولت روحانی برای افتتاح پروژه‌های زیرساختی کلید زده شده در دهه‌فجر آینده مسئول کم می‌آورد

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: دولت دکتر روحانی آنقدر پروژه زیرساختی در کشور آغاز کرده که دهه فجر آینده برای افتتاح آنها مسئول کم می آورد.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل حسن بیگی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در شورای اداری استان سمنان که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات اقتصادی و کمبود منابع، پروژه های بسیار زیادی در سراسر کشور آغاز کرده است.

وی استارت این همه پروژه زیرساختی را رهاورد دولت تدبیر و امید برای مردم دانست و افزود: آغاز این همه پروژه در حالی است که این دولت به دلیل محدودیت های اعتباری در برخی ماه‌ها در تامین حقوق کارکنان دولت مشکل داشته اما با این همه دولت روحانی نگاه بسیار ویژه ای به پروژه های عمرانی و زیرساختی داشته است.

نماینده مردم دامغان از برجام به عنوان توافقی مهم و موفق نام برد و گفت: در این مدت کوتاه پس از برجام سرمایه‌گذاری‌ها و کارهای زیرساختی بزرگی در کشور انجام شده است.

وی از آغاز پروژه های متعددی در پسابرجام خبر داد و تصریح کرد: بسیاری از این پروژه امروز بین 70 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

حسن بیگی از پروژه های دولت در سواحل مکران به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ دولت اعتدال نام برد و خاطرنشان کرد: دولت فارغ از دستاوردهای موفقی که در حوزه‌های اقتصادی و از جمله در کاهش تورم داشته، با وجود همه فشارهایی که وجود داشته عملکردی بی نظیر در ایجاد پروژه های زیرساختی داشته است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس توفیقات کشورمان در حوزه فناوری‌های نوین را بسیار چشمگیر خواند و گفت: زمانی که ما پروژه‌های عسلویه را اجرایی می‌کردیم بسیاری از مسائل زیرساخت الکترونیکی پروژه ها را هندی‌ها انجام می‌دادند اما امروز ایران در این حوزه‌ها به قدرت بزرگی تبدیل شده است.

وی به رشد زیرساخت‌های ارتباطی در کشور اشاره کرد و افزود: ما نمایندگان در مجلس سوم گاه مطالبه‌مان از وزیر چند خط تلفن ثابت برای مدیران استانی یا شهرستانی بود که در این حوزه مشکل داشتند، اما امروز در دولت یازدهم 25 هزار روستا از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند و زیرساخت‌ها تا دورترین روستاها هم برده شده است.

دوقلوهای دوران دفاع مقدس از نگاه رزمندگان

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی وزارت ارتباطات را پیشران توسعه کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: باید بسیاری از درآمدهای نفتی را برای ایجاد پروژه های زیرساختی و از جمله تکمیل زیرساخت های ارتباطی هزینه کنیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی گفت: در دوران دفاع مقدس هر وقت آیت الله هاشمی به جبهه‌ها می آمدند دکتر روحانی در همه سفرها با ایشان بودند و از این رو ما آنها را دوقلوها می‌نامیدیم.

وی از دانشگاه آزاد به عنوان یکی از خدمات ماندگار آیت الله هاشمی نام برد و گفت: شاید اگر دانشگاه آزاد نبود امروز داعش در کوچه پس کوچه‌های ما جولان می‌داد چرا که داعش به دنبال جذب آدم‌های بی مغز، کم سواد و نادان است.

حسن بیگی اضافه کرد: دانشگاه آزاد با فراهم کردن فضا و بستر برای تحصیل جمعیت زیادی از جوانان ایرانی به رشد علمی و فرهنگی کشور کمک شایانی کرد.

وی با بیان اینکه دولت روحانی در مدت کوتاهی دستاوردهای بزرگی بدست آورده اضافه کرد: خوشبختانه مجلس دهم مجلسی عقلانی است و فارغ از رویکردهای سیاسی از دولت روحانی حمایت می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha