به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، گرافیک تلویزیونی شبکه چهار سیما از ۲۲ بهمن با تغییراتی محسوس در کاربرد، رنگ، فرم و تکنیکهای اجرا به روی آنتن میرود.
هویت بصری و گرافیک شبکه چهار با المانهای کاملا ایرانی و اسلیمی و مناسب با ذائقه مخاطب ایرانی طراحی شده و آماده رونمایی است.
عباس محبوب، مسؤول طراحی گرافیک جدید شبکه چهار گفت: با توجه به هویت شبکه چهار و رسالت شبکه سعی شده در این پروژه از عناصر فرهنگی ایرانی استفاده کنیم و به همین دلیل در طراحی لوگو شبکه از رنگ فیروزهای که نمایانگر هویت ایرانی، اسلامی و فرهنگی ما می باشد استفاده کردیم.
وی افزود: از ساختار خود لوگوی شبکه چهار استفاده کردیم و تغییرات را اعمال کردیم و رنگ آن را به فیروزهای - طلایی تغییر دادیم.
محبوب گفت: ما تلاش کردیم طرحی را استفاده کنیم که علاوه بر اینکه کاملا ایرانی است، مدرن هم باشد و برای مخاطب جذابیت بصری داشته باشد.
وی ادامه داد: برای زیرنویسهای شبکه نیز از یک متریال شیشهای فیروزهای که درخشندگی خوبی دارد استفاده شده است.
هویت بصری شبکه چهار شامل پکیج گرافیک، بازطراحی لوگو و ... است و در ساخت آن به تمامی عناصر سمعی و بصری از جمله تم موسیقیایی آن و نیز طراحی فونت توجه خاص شده است.
انتهای پیام
نظرات