• دوشنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95111812619
  • خبرنگار : 71439

گزیده اخبار سیاسی 18 بهمن؛

ورود آخرین محموله کیک زرد/حال ناطق نوری خوب است/ ابهام در پرداخت بودجه آتش‌نشانی و ...

ورود آخرین محموله کیک زرد/حال ناطق نوری خوب است/ ابهام در پرداخت بودجه آتش‌نشانی و ...

ورود آخرین محموله کیک زرد در روز سه‌شنبه، عدم حذف قالیباف توسط اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری، امتناع وحیددستجردی از حضور در انتخابات، گفتگوی ایسنا با رئیس ستاد انتخابات کشور، وجود ابهام در پرداخت بوجه آتش‌نشانی، دیدارهای صالحی با مراجع در قم و ... از جمله گزیده اخبار روز دوشنبه 18 بهمن ایسنا است که می‌توانید آن‌ها را در لینک‌های زیر دنبال کنید.

*حال عمومی ناطق نوری مساعد است

رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری که اخباری مبنی بر بستری شدن وی در بیمارستان منتشر شده بود در شرایط جسمانی مساعدی به سر می‌برد.

*آخرین محموله کیک زرد فردا وارد کشور می‌شود

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تایید کرد که در هفته گذشته سه محموله از چهار محموله کیک زرد از روسیه به تهران وارد شده و قرار است آخرین محموله روز سه‌شنبه به کشور وارد شود.

*ترامپ: ایران کاملا به ما بی‌اعتنایی می‌کند

رئیس‌جمهور آمریکا با بیان این‌که «ایران به آمریکا توجهی نمی‌کند» گفت: اگر ایران می‌گفت که بیایید با هم باشیم، من با توافق هسته‌ای مشکل نداشتم اما آنها جسورتر شده اند.

*در مقابل اقدامات غلط واشنگتن واکنش خواهیم داشت /در مبحث موشکی نیازی به مشورت با دیگران نداریم

سخنگوی وزارت خارجه در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران با اشاره به شناختی که ایران از دولت جدیدید آمریکا و دولت های پیشین آن دارد گفت: ما نیازی به محک زدن آنها نداریم و کار ترامپ از محک زدن گذشته است.

*رضایی: موشک جواب موشک است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مطلبی تحت عنوان«سیاست واقعی» نوشت: موشک جواب موشک است.

*پیش‌بینی 200 میلیون تعرفه، 120 هزار شعبه و 35 هزار صندوق الکترونیکی برای برگزاری انتخابات

رئیس ستاد انتخابات کشور از پیش‌بینی 200 میلیون تعرفه، 120 هزار شعبه اخذ رای و 35 هزار صندوق الکترونیکی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 140 کشور خبر داد.

*انتقادات پلاسکویی قالیباف را حذف نمی‌کند

یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد که محمدباقر قالیباف با وجود انتقاداتی که در چند هفته اخیر به او وارد شده همچنان از گزینه‌های اصلی اصولگرایان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ است.

*قصد شرکت در انتخابات را ندارم

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اکثر نیروهای ارزشی زیر چتر جبهه نیروهای مردمی گرد هم آمدند.

*اصلاح‌طلبان در صورت عدم حضور روحانی، کاندیدا معرفی می‌کنند

یک عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با تاکید بر حمایت از حسن روحانی، گفت: در صورتی که اتفاقاتی بیفتد و آقای روحانی در انتخابات آینده حضور نداشته باشد، اصلاح‌طلبان کاندیدای معرفی خواهند کرد.

*این روزها شاهد هتاکی به آیت‌الله هاشمی هستیم/ از خانواده هاشمی طلب عفو می‌کنیم

دبیرکل جبهه تحول گرایان ولایی گفت: به عنوان یک اصولگرا به خاطر بی مهری به آیت‌الله هاشمی از خانواده ایشان طلب عفو می‌کنم.

*کالای قاچاق باید معدوم شود/ممکن است برخی دستگاه‌ها به‌دلیل منافع در این امر سنگ‌اندازی کنند

دادستان کل کشور گفت: مساله اقتصاد برای هر کشور رکن اساسی برای پیشرفت و سعادت و رفاه است، ولی اقتصادی که مبتنی بر یک روش سالم و عادلانه‌ باشد. اگر اقتصادی مبتنی بر عدالت و سلامت نباشد این طغیان است.

*مبارزه با قاچاق به معنای منع کولبری در مناطق مرزی نیست

دستیار ویژه رییس جمهور بر ضرروت و الزام راه اندازی منطقه آزاد تجاری در استان کردستان و تصویب لایحه تقدیمی دولت به مجلس در این رابطه تاکید کرد و گفت: مبارزه با قاچاق در مناطق مرزی باید با قوت ادامه داشته باشد اما این به معنای منع حرفه کولبری در مناطق مرزی کردستان نیست.

*همکاری‌های مشترک منطقه‌ای در مبارزه با تروریسم سامان یابد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از همکاری های علمی و فن‌آوری به عنوان ایده ای که از سوی رئیس مجلس بلاروس مطرح شد مورد قبول ما نیز است و در بحث مبارزه با تروریسم همکاری های مشترک منطقه ای باید سامان یابد.

*قاطعانه و به‌دور از تبلیغات، پرونده‌های کلان را رسیدگی می کنیم

رئیس قوه قضاییه رمز بقای انقلاب اسلامی را حضور مردم در صحنه و استقامت بر آرمان های انقلاب دانست و با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: هر بار که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گسترده تر و با شکوهتر بوده، تهدیدهای دشمن فروکش کرده و فهمیده اند که ملت ما با فشار و ارعاب عقب نشینی نخواهد کرد.

*مذاکره مجدد درباره برجام سم مهلک است

محمدجواد لاریجانی با بیان اینکه مذاکره مجدد درباره ماهیت برجام سم مهلک است، گفت: حتی درباره بندهای کم اهمیت آن هم نباید مذاکره کرد؛ زیرا اصل عدم مذاکره مجدد نباید شکسته شود و نباید باب مذاکره دوباره را باز کرد.

*ابهام در پرداخت بودجه آتش‌نشانی وجود دارد/ شهرداری باید جوابگو باشد

یک عضو کمیته ویژه بررسی حادثه پلاسکو با بیان این‌که «بودجه مصوب شورای شهر برای آتش‌نشانی، به طور کامل پرداخت نشده است» گفت: طبق بند 14 ماده 55 قانون شهرداری‌ها مسئولیت حوادثی مانند حریق و سیل و امثال این‌ها در سطح شهر بر عهده شهرداری است و شهرداری باید جوابگو باشد.

*ابراز همدردی سخنگوی وزارت خارجه با دولت و ملت افغانستان

رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه کشورمان با دولت و ملت افغانستان ابراز همدردی کرد.

*همکاری وکلا با موسساتی که توسط افراد فاقد پروانه وکالت تاسیس شده، ممنوع است

معاون دادستان انتظامی کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: همکاری وکلا و کارآموزان با موسسات حقوقی که توسط افراد فاقد پروانه وکالت تاسیس شده اند یا بشوند، ممنوع است و تخلف از این مصوبه قابل تعقیب توسط کانون خواهد بود.

*اعلام آمادگی نروژ به ایران برای کمک به حل مشکلات بانکی

وزارت دارایی نروژ در دیدار باسفیر کشورمان از آمادگی برای مذاکره در خصوص موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و کمک به حل مشکلات بانکی خبرداد.

*دیدار صالحی با آیت‌الله یزدی

*صالحی با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کرد

*صالحی با آیت‌الله جوادی‌آملی دیدار کرد

*دیدار صالحی با نماینده آیت‌الله سیستانی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha