• چهارشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 95111309314
  • منبع : نمایندگی یزد

افتتاح 38 طرح خدماتی و زیرساختی ویژه دهه فجر در بهزیستی‌ یزد

افتتاح 38 طرح خدماتی و زیرساختی ویژه دهه فجر در بهزیستی‌ یزد

ایسنا/یزد مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد از اجرای ۷۳ برنامه در قالب ۳۸ افتتاحیه و ۳۵ برنامه فرهنگی و کارگاه‌های آموزشی ویژه دهه فجر در این اداره‌کل خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر«جلیل عفتی» با تبریک ایام‌الله دهه فجر در مورد برنامه‌های اداره کل بهزیستی استان یزد، اظهار کرد: برنامه‌های این سازمان در حوزه‌های افتتاحی، فرهنگی و ورزشی است.

وی نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک سراسر استان را از جمله برنامه‌های تدوین شده به‌مناسبت دهه فجر دانست و گفت: برگزاری جشن انقلاب در مهدهای کودک، مراکز سالمندی و ادارات بهزیستی استان، جشنواره ورزشی کارکنان، مسابقات فرهنگی ویژه خانواده بهزیستی و بازدید از خانواده مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان از جمله این برنامه‌هاست.

وی افتتاح  38 طرح در مجموعه بهزیستی استان یزد را یکی دیگر از فعالیت‌های شاخص بهزیستی در دهه‌فجر دانست و گفت: این طرح‌ها در شهرستان‌های اردکان، اشکذر، ابرکوه، میبد، بافق، خاتم، تفت، یزد و مهریز به بهره‌برداری می‌رسد.

عفتی‌ افزود: افتتاح شش مرکز مشاوره، یک مهد کودک، افتتاح مجموعه رفاهی  آموزشی 22 بهمن، مرکز همایش‌های نور، موسسه خیریه و شبه خانواده معلولین فرزندان آسمانی، مرکز اوتیسم(طلوع مهر) و فاز دوم مرکز شبانه‌روزی سالمندان و معلولین بهار یزد از جمله طرح‌هایی هستند که در این هفته در شهرستان یزد افتتاح می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد هم‌چنین از واگذاری 240 واحد مسکونی معلولین و مددجویان بهزیستی در سراسر استان خبر داد و گفت: این طرح آخرین فاز پروژه مسکن مهر در استان یزد است که طی مراسمی به صورت نمادین با واگذاری طرح 70 واحدی مسکن مهر مددجویان و توانخواهان در اردکان و به طور هم‌زمان در سراسر استان تحویل می‌شود.

وی افتتاح 14 مهدکودک و روستا مهد، شش مرکز و موسسه در قالب مرکز روازنه توانبخشی معلولین، موسسه خیریه، کارگاه تولیدی حمایتی، مراسم تجلیل از فرزندان بهزیستی، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی معلولین، دیدار با سالمندان مراکز سالمندی، برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها، را از دیگر برنامه بهزیستی به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha