• چهارشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۵ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95102918975
  • خبرنگار : 71548

«نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» بررسی می‌شود

«نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» بررسی می‌شود

بیست و دومین نشست از سلسله‌ نشست‌های تخصصی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با موضوع «نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» با حضور چند تن از اساتید و پژوهشگران حوزه رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نشست تخصصی «نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» یکشنبه سوم بهمن‌ماه با محورهای اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، نقش راه رسانه‌ها برای تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور و راهبردهای اجرایی شدن بندهای 24 گانه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

علی‌اصغر کاراندیش (معاون اداری-مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمد حیدری (مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسان)، محسن ایلچی (مدرس روزنامه‌نگاری اقتصادی)، گیتا علی‌آبادی (مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها) و زهره جوادیه (پژوهشگر و کارشناس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها) از جمله سخنرانان نشست تخصصی «نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» هستند.

حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha