• سه‌شنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۵ / ۰۰:۴۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95102113271
  • خبرنگار : 71533

پیام تسلیت حزب اراده ملت در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌

حزب اراده ملت ایران در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، شوک بزرگی بود که همه ما را در بهت و تاثر فرو برد. ایشان به حق پایگاه تفاهم همه دوستداران نظام جمهوری اسلامی در جریانات مختلف کشور بودند که دوست و دشمن بر صبر و تدبیر و درایتشان اعتراف داشتند.

حزب اراده ملت ایران (حاما) همواره از زمان تاسیس نسبت به ایشان موضع منطقی و منصفانه داشته است. بر این باوریم که بیشترین آسیب را در این میان نظام جمهوری اسلامی خواهد خورد که یکی از ارکان حل منازعه درون نظام را از دست داد و پر نمودن این جایگاه به سادگی امکان‌پذیر نیست. ایشان تنها سیاستمداری بودند که بارها و بارها خود را در معرض نقد و انتخاب مردم قرار دادند در حالی که می‌توانستند از فرصت‌های انتصابی و انتخابی خود همچون برخی آسودگان استفاده نموده و در ساحل آرامش قرار گیرند. اما همچنان که می‌دانیم و می‌دانید استوار و با صلابت بدون ترس از امکان اشتباه نمودن و خطا کردن، هر کجا لازم می‌دیدند وارد می‌شدند و بن‌بست‌ها را با تدبیر و شجاعت کم‌نظیر ره‌گشا بودند.

ایشان به حق سیاست‌ورزیِ اعتدالی و میانه‌رو که در دو قطبی صفر و صد محصور نگردد را از نقطه‌چین به خط کامل و یک سنت حسنه مستمر در تاریخ ایران عزیز تبدیل کردند؛ امر مهمی که از زمان امیرکبیر تا انقلاب اسلامی میسر نگردیده بود. دشمنان ایران همیشه مترصد فرصت برای آسیب به این مرز و بوم بوده‌اند، با توجه به ترس از آینده نامعلوم که در برخی از مردم نهادینه شده است نظام جمهوری اسلامی باید با حساسیت بیشتری نسبت به دمیدن روح امید به آینده با لحاظ نمودن رای و نظر مردم، به تربیت نیروهای جایگزین نسل اول انقلاب برای قبول مسئولیت‌های سنگین حکومتی تلاش و تدبیر نماید.

حزب اراده ملت ایران ضمن آرزوی رحمت واسعه الهی برای روح آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مراتب تاثر و تسلیت خود را به خانواده معظم ایشان، رهبر انقلاب و مردم شریف ایران اعلام می‌دارد و همچنین مردم قدرشناس ایران را به شرکت با شکوه در مراسم خاکسپاری ایشان دعوت می‌نماید.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha