• دوشنبه / ۱۳ دی ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 95101308235
  • منبع : نمایندگی کرمان

جاعل حرفه اي، جواز دفن خود را هم صادر كرد!

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامي شهرستان کرمان گفت: جاعل حرفه اي که اقدام به جعل اسناد، اخاذي،سرقت و جعل جواز دفن خود نيز کرده بود در عمليات غافلگيرانه ماموران کلانتري 24 شهر کرمان دستگير شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ"عبدالعلي روانبخش" در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتري 24 شهر کرمان با يکسري کار اطلاعاتي و تلاش شبانه روزي موفق شدند جاعلی حرفه اي را که در حوزه جعل مدارک شناسايي، اسناد مالکيت،اخاذي و سرقت فعاليت داشت شناسائي و دستگيري وي را در دستور کار خود قرار دادند. ماموران با بررسي هاي نامحسوس محل فعاليت متهم را شناسايي و با كسب مجوز قضايي در يک عمليات غافلگرانه وارد منزل وي شده و پس از دستگيري متهم او را جهت تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل کردند.

وي با اشاره به اينکه اين متهم سابقه دار در سال هاي گذشته از زندان مرخصي مي گيرد و براي فرار از حبس در زمان مرخصي اقدام به جعل جواز دفن خود مي کند افزود: متهم پس از اين موضوع با هويت جعلي و استفاده از لباس نظامي از اتباع خارجي اخاذي مي کرد.

روانبخش با اشاره به اينکه اين متهم همچنين اقدام به سرقت وسايل نقليه دولتي و شخصي و جعل نمره کوب مي کرد گفت: وي در اعترافات خود بيان داشت با جعل اسناد دولتي و عادي سند زمين هايي که مالکان آنها در شهرستان ها، استان ها و خارج از کشور بودند را در سطح شهر کرمان شناسايي و پس از تنظيم سند جعلي آنان را به فروش مي رساند.

وي تصريح کرد: در بازرسي از مخفيگاه متهم مقادير زيادي اسناد و مدارک جعلي از جمله پروانه کسب، کارت ملي، سند مالکيت، دو دست البسه نظامي با درجات مختلف، نامه هاي ادارات دولتي و سازمانهاي شخصي، قولنامه هاي جعلي املاک و غيره و يک دستگاه خودرو وانت پيکان مسروقه با پلاک جعلي کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان در پايان با اشاره به تحويل متهم به مراجع قضايي از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha