• یکشنبه / ۵ دی ۱۳۹۵ / ۰۸:۴۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 95100502257
  • منبع : نمایندگی کردستان

‌درخت آرزوهای ایتام توسط خیرین کردستانی بارور شد

‌درخت آرزوهای ایتام توسط خیرین کردستانی بارور شد

ایسنا/کردستان ‌مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به برگزاری جشن درخت آرزوها همزمان با 25 آذرماه در سنندج گفت: مردم خیر استان کردستان در این جشن با 339 میلیون تومان درخت آرزوهای ایتام را بارور کردند.

‌به گزارش ایسنا، ‌قنبر موسی نژاد، در نشست علمی تخصصی بازاریابی اجتماعی و جذب و نگهداشت حامیان با محوریت ایجاد باشگاه خیران برگزار شد، با بیان اینکه کودکان یتیم و بی سرپرست یکی از گروه‌های هدف این نهاد هستند، افزود: هم اکنون تعداد 6 هزار نفر از مددجویان کردستانی جزو ایتام و محسنین هستند.

به گفته وی، این نهاد تلاش می‌کند در کنار خدماتی که به ایتام ارائه می‌دهد، از طریق حامی یابی و مساعدت خیران و افراد خیراندیش و جذب کمک‌های نیکوکاران در فراهم کردن زندگی بدون دغدغه اقتصادی ایتام تاثیرگذار باشد.

موسی نژاد بیان کرد: بیشترین دغدغه ایتام تحت حمایت کمیته امداد مشکلات اقتصادی و عدم توانایی در تامین نیازهای اساسی زندگی است که تامین این نیازها، ‌با توجه به محدودیت‌هایی که در منابع مالی کمیته امداد وجود دارد، به مشارکت و همکاری هر چه بیشتر خیران نیاز دارد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن درخت آرزوها در 25 آذر ماه گذشته عنوان کرد: در این مراسم که با هدف حمایت و یاری رساندن به ایتام نیازمند برگزار شد، توسط خیران 339 میلیون تومان به ایتام کردستانی کمک شد.

مدیر کل کمیته امداد کردستان اعلام کرد: 114 میلیون تومان از این کمک‌ها بصورت نقدی و 225 میلیون تومان نیز در قالب کالا و خدمات بوده است.

وی با بیان اینکه صد درصد کمک های خیران به دست نیازمندان می‌رسد، اعلام کرد: خیران می‌توانند در کنار کمک‌های نقدی خود در قالب خدمات آموزشی، درمانی، تحصیلی و سایر نیازمندی‌های این خانواده‌ها در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

موسی نژاد در ادامه با بیان اینکه هم اکنون 15 هزار و 350 حامی از ایتام کردستانی حمایت می‌کنند، بیان کرد: چهار هزار نفر از این حامیان در داخل استان و مابقی در خارج از استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان افزود: کمیته امداد تلاش می‌کند با حفظ کرامت و عزت نفس ایتام و خانواده‌های نیازمند کمک‌های خیران را به سمت نیازمندان هدایت کند.

وی با اشاره به طرح اکرام ایتام یادآور شد: افرادی که در این طرح مشارکت دارند، در حد توانایی مالی خود بصورت ماهیانه کمک‌های خود را به حساب ایتام واریز می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha