• سه‌شنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۵ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 95092314521

آذربایجان رقبای ایران را در هم کوبید!

تکرار قهرمانی شاگردان مهماندوست در جام جهانی تکواندو

تکرار قهرمانی شاگردان مهماندوست در جام جهانی تکواندو

در فینال جام جهانی تکواندو تیم ملی آذربایجان با غلبه بر کره جنوبی با اقتدار قهرمان شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های جام جهانی تکواندوی باکو تیم ملی آذربایجان توانست با اقتدار قهرمان رقابت ها شود. در دیدار پایانی تیم آذربایجان با اختلاف تیم کره جنوبی را ۲۱ بر پنج شکست داد و به عنوان قهرمانی رسید.

شاگردان رضا مهماندوست در نیمه نهایی نیز با  نتیجه ۳۳ بر سه ترکیه را شکست دادند که تیم ملی ایران در مرحله گروهی با شکست مقابل همین تیم کره و ترکیه حذف شد. هوگوپوشان ایران تنها یک پیروزی در برابر روسیه بدست آوردند و نتوانستند نایب قهرمانی خود را تکرار کنند.

جام جهانی تکواندو به میزبانی باکو طی دو روز در دو گروه برگزار شد.

در گروه اول تیم های ایران، کره جنوبی، روسیه و ترکیه قرار داشتند و در گروه مقابل آمریکا، آذربایجان و بلژیک حضور داشتند که در نهایت تیم های آذربایجان و کره جنوبی راهی فینال شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۳ ۱۷:۰۱

مهماندوست را برگردانيد چون ارزشش را در تيم اذربايجان نشان داده چطور ولاسكو به كشورش بازگشت به درخواست رييس جمهورش اقاي روحاني اين درخواست را داريم

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۴ ۰۹:۲۱

دوست عزيز ما مربياني بهتر از مهماندوست در ايران داريم كه فقط بايد بهشان اعتماد كرد. بنده خودم شاگرد استاد مغانلو ، استاد كريمي، استاد ملكي و در مقطعي شاگرد مهماندوست بوده ام. با ااطمينان بهتان عرض كنم كه بهتر از مهماندوست در ايران زيادند. بعنوان مثال استاد مرتضي كريمي بسيار مربي توانمنديه. خيلي بيشتر از مهماندوست. مهماندوست بيشتر رو مسايل روحي ورواني وبدنسازي تكيه داره اما استاد كريمي درمسايل تكنيكي و تاكتيكي يه چيز ديگه است.