• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۵ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 95091709812
  • منبع : نمایندگی قم

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم:

اتمام ساخت نمایشگاه دائمی فرش قم انتظار فعالان این عرصه است

اتمام ساخت نمایشگاه دائمی فرش قم انتظار فعالان این عرصه است

ایسنا/قم مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم، یکی از انتظارات فعالان عرصه فرش در استان را اتمام احداث نمایشگاه دائمی فرش قم دانست.

به گزارش ایسنا، امیر طیبی نژاد در سومین همایش گره طلایی با هدف تقدیر از فعالان هنر و صنعت فرش قم گفت: امروز در عرصه جهانی فضا برای فعالیت های اقتصادی مهیاتر شده و همانگونه که گزارش دادند در زمینه صادرات فرش دستبافت نیز تحرک خوبی را شاهد هستیم. ما امروز در استان قم بنا بر انتظارات  فعالان عرصه تولید فرش، نیازمند نمایشگاه دائمی ارائه محصولات هستیم تا هزینه های نمایشگاهی تولید کنندگان کاسته شود و در عین حال فعالان این عرصه بهتر بتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

وی با بیان اینکه امروز تولید کنندگان عرصه فرش و فرش دستبافت شرایط خوبی ندارند و باید بیش از گذشته حمایت شوند افزود: مدیران امروز در کنار تولیدکنندگان آماده همکاری همه جانبه با فعالان این عرصه هستند تا بتوان بازارهای جدیدی درداخل و خارج از ایران را ایجاد کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم ادامه داد: در جلسه ای که به منظور تعیین تکلیف احداث نمایشگاه دائمی فرش در استانداری برگزار شد، فعالین و تولیدکنندگان فرش تقاضا داشتند که شرکت شهرک های صنعتی متولی اتمام و راه اندازی نمایشگاه دائمی فرش در استان قم شود. در صورت موافقت یا این امر باید برنامه زمانبندی را برای اتمام این پروژه تعریف کنیم و در صورت تخصیص اعتبارات لازم و کافی در بودجه سال 96 می توان کار احداث این نمایشگاه را در سال آینده، دنبال و آن را اتمام و به بهره برداری رسانیم.

طیبی نژاد گفت: نگاه مجموعه شرکت شهرک های صنعتی به خوشه هایی که تولیدکنندگان فرش هستند نگاه توسعه ای است و امیدواریم با آماده سازی زیر ساخت های لازم در این زمینه و همچنین راه اندازی نمایشگاه دائمی فرش در استان قم که مورد نیاز است بتوان گم هایی در عرصه توسعه فرش قم برداریم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم، از خانواده مرحوم استاد رشتی زاده برای برگزاری سومین همایش گره طلایی تقدیر و ابراز امیدواری کرد تا سالهای آینده نیز شاهد برپایی این همایش وزین در استان قم باشیم و فعالان عرصه فرش دستبافت قم مورد تقدیر قرار گیرند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha