• شنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 95091306681
  • خبرنگار : 71429

معاون دیوان عالی کشور به ایسنا خبر داد

حکم اعدام «بابک زنجانی» تایید شد

حکم اعدام «بابک زنجانی» تایید شد

حکم اعدام «بابک زنجانی» از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.

غلامرضا انصاری معاون نظارت و بازرسی دیوان عالی کشور در گفت‌و گو با ایسنا، گفت که حکم اعدام بابک زنجانی توسط دیوان عالی کشور تایید شده است.

وی خاطرنشان کرد: حکم اعدام دو متهم دیگر پرونده موسوم به فساد نفتی - مهدی شمس و حمید فلاح هروی - نقض شد و به شعبه هم‌عرض ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۱:۵۳

کاشکی اینجور نمیشد. برای جنوب کشور خیلی زحمت کشید. حداقل برای مردم جنوب رفاه به عمل آورد

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۱:۵۴

پاک کردن مدرک جرم

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۲:۰۶

پس تکلیف اموال غارت شده ملت ایران چه می شود .

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۲:۴۶

احسنت . پاک کردن مدرک جرم. آقا سر نخ رو نکش بابا.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۲:۰۴

منم موافقم حیفه جوان خوش فکر وزرنگیه میشه از هوشش استفاده کرد.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۲:۲۱

بله باز هم آقایون خوردن و بردن و یکی قربانی شد

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۲:۲۴

خوب اعدام شه چی عاید ما و شما شد؟ زنده اش چیزی بهشون نرسید حالا میگن بدردمون نمیخوره اعدامش کنیم بره حداقل چیزی بعدا به ضررمون نگه مدرک جرم پاک کنن

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۲:۳۲

اجرای حکم اعدام برای جرائم اقتصادی از اون روش های منسوخیست که نه تنها سودی به حال اقتصاد بیمار مملکت نداره بلکه ببشتر دامن میزنه به مشکلات چرا از نتیجه اجرای این حکم برای قاچاقچیان مواد مخدر درس نمیگیریم که امروز به این نتیجه رسیدند ابدا بازدارنده نبود و با احکامی دیگر جایگزین شد . به جاش یه حکم حبس بالای ده سال بدن بی عفو و بخشش.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۲:۴۶

باز هم خیمه شب بازیه

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۲:۴۷

خوب ولی ای کاش از رده بالا ها شروع کن به اعدام از خود دولت کسانیکه ...........

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۲:۴۹

ای کاش خدماتی که به نظام راجع به دور زدن تحریم انجام داده بود واین هم اشتغالی که ایجاد کرده بود هم مد نظر قرار داده بودن . عدم برگشت مبلغ فروش نفت هم به قرار گرفتن بابک زنجانی در لیست تحریم ها مربوط میشده و اراده ای از خود بابک زنجانی نبوده

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۲:۵۷

آره جعبه سیاه را گم و گور کنید وگرنه یک لشکر پاشون به این پرونده کشیده می شه از جمله آقازاده‌ها اعدامش کنید 8500 میلیارد هم نوش جون دست های پنهان

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۶:۱۲

حالا به فرض که خیلیا پاشون وا میشه اخرش چی میشه چنتا جک میسازن میخندن بعد فراموش میکنن این ملت غیور

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۳:۱۴

پول هاى بيت المال چى ميشه؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۳:۲۳

من هم از جنوب کشورم... ایشان برای جنوب چه کار مفیدی انجام داد؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۳:۲۴

کاملا مخالف اعدام ایشون هستم. اولا که ایشون به هرحال آدم نخبه ای هستند و میشه از نبوغ ایشون برای پیشبرد اهداف کشور در چارچوب قانون و ملاحظات اخلاقی استفاده کرد. دوما آیا بابک زنجانی به تنهایی این کارها رو انجام داده؟ قطعا خیر. خروج یک همچین سرمایه عظیمی مستلزم همکاری گسترده بین افراد مختلف هست. بنابراین کسانی که عامل و بستر ساز فساد اقتصادی بوده اند باید محاکمه شوند نه فقط ایشون

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۶:۰۷

این جا عجیب میشه که همه مردم میدون تقریبا که دارن سوارشون میشن دارن از سیب زمینی صفت بودنشون استفاده میکنن برای کاراشون دیگه فکر نکنم چیزی این مردم و به خودشون بیاره این همه پرونده فساد رو شد چی شد هیچی

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۲۲:۴۷

سلام جان ابوالفضل اعدامش نکنید اخه یک مخ اقتصادی هست

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۳:۲۶

بهترین حکم و عاقلانه ترین کار بود تا مردم نسبت به قانون و دستگاه قضا هم اعتماد پیدا کنند... درس عبرتی باشد برای سایرین

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۳:۵۱

بنده هم موافق اعدام مفسد فی الارضم ولی نه فقط برای زنجانی ها بلکه برای مسببان و دانه درشت های بی خاصیت که دارندخون مردمو میمکند هم باید اجرا بشه.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۳:۴۰

بابک زنجانی موقعی در سراشیبی سقوط و غضب قرار گرفت که مقابل دوربین رقصید وگرنه هرچه خورده بود نوش جونش بود. مثل بقیه که خورده‌اند ولی نرقصیده‌اند.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۳:۴۳

گر رسم شود که مست گیرند در شهر هر آن‌چه هست گیرند خدمتی که ایشون در زمان تحریم کردند هیچ یک از مسولین کشور نکردند. برای 3میلیون بیکار ایجاد اشتغال کردند کدام یک از این‌ها که برای وی حکم اعدام صادر کرده اند چنین خدمتی کرده اند .مگر ایشون بیت المال را به قول شماها غارت نکرده خب بگیرید از ایشون . همین آقا بودند که نفت باد کرده رو دستمون را با بشکه ای 150 دلار میفروخت و از هربشکه دو دلار هم برمیداشت کاش الانم یک نفربود چنین کاری میتونست بکنه که اگر چنین شخص باعرضه ای هم باشه از ترس نمیکنه .مطمئن باشید اگر ایشان مالی بیش از آن که مصادره شده داشت حتما پس میداد چون از جونش که با ارزشتر نیست

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۳:۴۶

هه...اعدام...به همین راحتی...اصل کاریا برن حال کنن

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۴:۱۷

نوبتی هم باشه نوبت اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیانه...

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۶:۳۲

واقعا انسان ارزشمند و نخبه اي هست كه ميشد از استعدادش استفاده كرد در جايكه تمامي اساتيد اقتصاد كشور با كنترل دخل و خرج حقوق ماهيانه اشان مشكل دارند رسيدن به اين ارقام نجومي افسانه است . حكم اعدام اش اصلا خوشحال كننده نبود.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۶:۵۵

خب برای شخصی که با پول بیت المال سپرده گذاری کرده و ماهی 22 میلیارد تومان سود می گرفت فقط باید دست مریزاد گفت و هورا کشید. راست راست راه می رود کسی جگرش را ندارد لب تر کند. بابک هم اعدام می شود که نگوید چه کسانی ازش کمیسیون گرفته اند این همه امکانات بهش دادند.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۹:۴۱

مخالف اعدام ایشون هستم...باید پولها برگرده اعدام ایشان پاک کردن صورت مسئله است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۲۱:۰۴

فساد سیستماتیک قربانی دیگری گرفت ؛ شارلاتانهای سیاست فساد و زد و بند کردند این بدبخت بیچاره محکوم به اعدام شد،این فقط یه کاسب منفعت طلب بود؛ اصل کاری ها کجا اند؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۲۳:۳۷

آیابعدازاعدام آقای زنجانی دارایش به جیب دولت خواهدرفت یاجایگاه خاص براش تعین شده؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۴ ۰۱:۱۸

سلام تا دیروز مردم میگفتن چرا مفاسد اقتصادی رو اعدام نمیکنن،و اگه چند نفر اعدام بشن برای بقیه عبرت میشه. الان عموم مردم برگشتن میگن چرا اعدام بشه! حالا نظام مفاسد اقتصادی رو اعدام کنه یا نکنه؟!

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۴ ۱۱:۲۱

ای کاش همون پولی را که بابک زنجانی گفت به حساب مردم میریختند لا اقل یک صلوات برایش میفرستادیم.. اعدام چیزی را عوض نمیکند پول ها کجا رفتند.... تکلیف پولها را روشن کنید و گر نه مردم همیشه در صحنه انقدر میگردند تا جای پول ها را پیدا کنند هنوز احترام دارید پول ها را برگردانید خزانه......

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۵ ۰۰:۲۱

مثلا این بنده خدا اعدام بشه پول برمیگرده؟؟؟ تمام بالایی ها باهاش خوردن، میخوان دستشون رو نشه زنجانی باید اعدام بشه، این عدالت نیست حداقل کاری که برای کشور کرده اینه که تو زمان تحریم پول نفت رو میاورده ایران، حالا به خاطر بی لیاقتی بعضی ها حساب های این بنده خدا مسدود میشه.