• شنبه / ۶ آذر ۱۳۹۵ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 95090603780
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

محدودیت‌ ترافیکی در محور مشهد- نیشابور

محدودیت‌ ترافیکی در محور مشهد- نیشابور

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده پلیس راه خراسان رضوی از ممنوعیت تردد در جاده قدیم نیشابور- مشهد به دلیل حرکت زائران پیاده در این محور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ هادی امیدوار امروز 6 آذر ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت اعلام برنامه‌ها و محدودیت‌های دهه پایانی صفر برگزار شد، با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به مشهد، اظهار کرد: از ساعت 6 صبح یکشنبه هفتم آذرماه تردد هرگونه خودروی سواری، موتورسیکلت، کامیون و... در مسیر قدیم جاده نیشابور به مشهد ممنوع خواهد بود،‌ پیش‌بینی می‌کنیم این محدودیت تا ساعت 14 چهارشنبه 10 آذر ماه ادامه داشته باشد.
 
وی در خصوص مسیر جایگزین این جاده، عنوان کرد: تردد در آزادراه شهید شوشتری برای خودروها امکان‌پذیر است. همچنین مسیر ملک‌آباد از عصر چهارشنبه یک طرفه خواهد شد و تنها وسایل نقلیه و موتورسیکلت ها ‌می‌توانند از این جاده خارج شوند.
 
امیدوار با بیان اینکه این محدودیت‌ها به منظور ایمنی هرچه بیشتر زائران لحاظ می‌شود، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه حدود 5000 دستگاه اتوبوس مسافربری از مسیرهای خروجی مشهد به سمت سایر استان‌ها و شهرستان‌ها حرکت کنند که در روزهای عادی این آمار حدود هزار تا هزار و 500 دستگاه اتوبوس است.
 
فرمانده پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه 70 درصد از میزان جابه‌جایی از محل پایانه امام رضا(ع) خواهد بود، خاطرنشان کرد: پایانه معراج به سمت محور قوچان، پایانه راه ابریشم به سمت سرخس نیز برای آنکه پایانه امام رضا(ع) با مشکلی مواجه نشود زائران را جابه‌جا می‌کند.
 
وی با بیان اینکه بیشتر زائران پیش از غروب آفتاب چهارشنبه 10 آذرماه از مشهد خارج می‌شوند، اضافه کرد: ممکن است شاهد تصادفات زنجیره‌ای در مسیرهای خروجی باشیم و به منظور جلوگیری از این امر کاروان‌های خودروهای سواری در صف‌های دو کیلومتری به همراه خودروهای پلیس که آنان را تا پایان مسیر همراهی می‌کنند تردد خواهند کرد و در هر 2.5 کیلومتر یک خودرو‌بر آماده شده است.
 
فرمانده پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات سال گذشته توقف خودروهای سواری و وسایل حمل و نقل عمومی برای سوختگیری در ابتدای جاده ملک‌آباد بود، گفت: از مردم تقاضا می‌کنیم قبل از خروج از شهر پیش‌بینی لازم برای سوخت خودروی خود را داشته باشند تا از هرگونه ترافیک در مسیرهای خروجی مشهد جلوگیری شود.
 
امیدوار در خصوص توزیع نذورات در حاشیه جاده‌‌ها، عنوان کرد: افراد می‌توانند نذورات خود را خارج از سطح جاده و در نزدیک پایگاه‌های پلیس توزیع کنند.


انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha