• شنبه / ۶ آذر ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95090603467
  • خبرنگار : 71576

انتخاب تیم ملی بسکتبال جوانان از بین 500 استعداد/ اردوی جداگانه برای بلندقامتان

انتخاب تیم ملی بسکتبال جوانان از بین 500 استعداد/ اردوی جداگانه برای بلندقامتان

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان 2018 از کیفیت خوب بازیکنان و انتخاب استعدادهای برتر خبر داد.

عباس آقاکوچکی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به غربال کردن تیم ملی بسکتبال جوانان از بین 500 استعداد گفت: با توجه به اردوهایی که انجام داده‌ایم سه گروه 20 نفره از بین این استعدادها به عنوان منتخب در نظر گرفتیم و به دلیل حساس بودن روحیه بازیکنان در این رده سنی، گروه‌ها را با اسامی سه پیشکسوت "صلبی، قهرمانلو، کاشانی" نامگذاری کردیم.

وی در رابطه با اردوهای تیم ملی جوانان بسکتبال ادامه داد: با همکاری و رضایت فدراسیون قرار شد تا اردویی جداگانه برای بلندقامتان تیم جهت بازی‌های غرب آسیا برگزار کنیم تا بتوانیم آن‌ها را از نظر تاکتیکی و روحی آماده کنیم.

آقاکوچکی در رابطه با برنامه‌های تیم ملی برای بازی‌های جهانی گفت: ما ابتدا بازی‌های غرب آسیا را در ایران پیش رو داریم و هدف‌مان قهرمانی است و پس از آن امیدواریم در بازی‌های آسیایی به خوبی بدرخشیم و سهمیه جهانی را بگیریم که بعد از آن حضوری شایسته در مسابقات جهانی یکی از اهداف بزرگ ماست.

سرمربی تیم ملی جوانان بسکتبال با بیان اینکه در حال حاضر چارچوب اصلی تیم مشخص نشده است گفت: وقتی که 20 نفر پایانی تیم مشخص شوند و کارمان با این تیم شروع شود، با توجه به زمان 6 تا 7 ماهه‌ای که داریم، می‌توان نقاط ضعف و قوت تیم را اعلام کنیم.

وی در رابطه با کیفیت تیم‌های دیگر و تیم ملی کشورمان در این رده خاطرنشان کرد: با توجه به ناشناس بودن این رده از تیم‌ها، همه کشورهای آسیایی مانند چین، کره و ژاپن در بخش پایه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و با کیفیت خوبی پا به عرصه این مسابقه‌ها خواهند گذاشت. البته تیم ملی کشورمان نیز با برنامه‌ریزی‌های خوب فدراسیون نتایج خوبی خواهد گرفت.

عباس آقاکوچکی در پایان سخنان خود افزود: با وجود محدودیت‌هایی که داریم اما همه ساله ما یکی از قطب‌های بسکتبال آسیا هستیم و در این دوره هم امیدهای زیادی داریم و به طور جدی برای قهرمانی به این مسابقه‌ها خواهیم رفت و قهرمانی آسیا در صدر اهداف ماست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha