• پنجشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 95082014179
  • خبرنگار : 71368

ادعای پدری مبنی بر اخراج پسرش از دبیرستان به دلیل نپرداختن شهریه

غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، امروز میزبان پدر دانش آموزی بود که مدعی شد روز گذشته فرزندش به دلیل پرداخت نکردن شهریه نه تنها از مدیر مدرسه سیلی خورده، بلکه از دبیرستان هم اخراج شده است.

به گزارش ایسنا، ا.آ، پدر این دانش آموز صبح امروز در حالیکه پرونده فرزندش را در دست داشت گفت: روز گذشته فرزندم که در رشته کامپیوتر هنرستانی در ناحیه 18 آموزش و پرورش تحصیل می‌کند به دلیل نپرداختن شهریه 300 هزار تومانی از سوی مدیر مدرسه فراخوانده می‌شود و پس از آنکه نمی‌تواند در مورد نپرداختن شهریه‌اش به مدیر توضیح دهد از سوی مدیر سیلی خورده و از مدرسه اخراج می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع از این موضوع نزد مدیر رفته و از او در خصوص این موضوع پرس و جو کردم ادامه داد: مدیر مدرسه در حضور دو دانش آموز دیگر پرونده فرزندم را به من داد و گفت که هر وقت پول داشتید و توانستید شهریه 300 هزار تومانی را بدهید به مدرسه برگردید.

وی با بیان اینکه من یک کارگر ساده هستم و در تامین اجاره منزل و معیشت روزانه با مشکل مواجه هستم گفت: فرزند من رشته کامپیوتر درس می‌خواند اما نتوانستم حتی در خرید کتاب‌های مورد نیازش هم به او کمک کنم به همین دلیل این دانش آموز که نمره انضباط آن در کارنامه خوب عنوان شده و تا کنون مشکل درسی نیز نداشته از مدرسه اخراج شده است.

این پدر افزود: مسئولان آموزش و پرورش باید در مورد رفتار این مدیر و سیلی زدنش به فرزندم و همچنین اخراج به دلیل نپرداختن شهریه 300 هزار تومانی پاسخگو باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۰ ۱۱:۲۵

فقط می توانم بگویم تاسف آور است. براساس اصل سی ام قانون اساسی، «دولت موظف است وسائل آموزش وپرورش رايگان را براي همه ملت تا پايان دوره متوسطه فراهم سازد و وسائل تحصيلات عالي را تا سرحد خودكفائي كشور به طور رايگان گسترش دهد.»

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۱ ۱۰:۰۵

واقعا جای تاسف است مسوولین محترم آموزش و پرورش باید با این گونه برخوردهای زشت مدیران برخورد نمانید

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۰ ۲۲:۵۹

متاسفانه سریعا در مورد مطلب هایی که در سایت های خبری گذاشته میشه نظر میدیم اگه خبر درست باشه که هنوز تایید نشده این هنرستان به صورت هیئت امنایی اداره میشه و معنیش اینه که با پول اولیا اداره میشه و آموزش و پرورش یک ریال کمک مالی به این مدارس نمیکنه یعنی با تصویب هیئت امنای مدرسه مبلغی به عنوان شهریه معین میشه اگه کسی نداره خوب مجبور نیس بره مدرسه دیگه ثبت نام کنه جالبه میشه مدرسه رو بدون کمک مالی اداره کرد بعد بگی حق ندارین پول بگیرین

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۶ ۱۰:۲۳

من از تمام خبرگزاری ها وسایت های خبری وکاربران عزیز به خاطر نشر خبر تقدیر وتشکر می کنم ودست تک تک شما عزیزان را می بوسم ،امیدوارم هرگز به خاطر فقر مالی ونداشتن شهریه در هیچ جای ایران ،شاهد اخراج فرزندانمان وسیلی خوردن انها نباشیم.فرزند من به دستور بارزس ویزه رئیس جمهور به مدرسه باز گشت ومدیر متخلف توبیخ شد . والسلام علیکم