• پنجشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۵ / ۰۶:۱۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95081209057

یک فعال دانشجویی با اشاره به بیانات اخیر رهبری:

جریان غرب‌گرا می‌خواهد آمریکا را در داخل کشور بزک کند

جریان غرب‌گرا می‌خواهد آمریکا را در داخل کشور بزک کند

دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان مسلمان، با اشاره به سخنان رهبر انقلاب به مناسبت سالروز 13 آبان؛ گفت: فرمایشات امروز حضرت آقا برای مقابله با جریان بزک کننده آمریکا در داخل است. و به درستی تاکید کردند که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

مسعود رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا؛ گفت: جریانی که می‌خواهد آمریکا را در داخل کشور بزک کند از شروع دولت یازدهم شکل گرفت. هرچند آقای روحانی و کابینه ایشان افرادی انقلابی هستند.

وی ادامه داد: واقعیت این است که آمریکا چهره خبیث و پلیدی داشته که سابقه خونین و زشتی در تاریخ خود دارد. چهره‌ای که در آن تنها حمله اتمی جهان به ژاپن و حمله به هواپیمای مسافربری کشورمان و شهادت مسافران بی‌گناه در آن دیده می‌شود؛ که متاسفانه عده‌ای نمی‌خواهند آنرا ببینند.

رشیدی گفت: زمانی که رهبر معظم انقلاب بحث نرمش قهرمانانه را مطرح کردند صرفا در ارتباط با مسأله هسته‌ای و دفاع از حقوق کشورمان در آن حوزه این اجازه را دادند اما عده‌ای به غلط می‌خواهند در همه حوزه‌ها با آمریکا مذاکره کنند و حتی مسأله خورد و خوراک ما را نیز به ارتباط با آمریکا گره زده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی کشور نباید در ارتباط با آمریکا تعریف بشود، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب هم بر اقتصاد مقاومتی برای حل مسائل اقتصادی کشور تاکید کرده‌اند مسأله اشتغال و کسب و کار جوانان ما نیز باید در داخل کشور حل شود.

وی تاکید کرد: مسئولین ما نباید اهمال و سؤ مدیریت خود را به عدم رابطه با آمریکا ارتباط دهند چرا که اینگونه مسائل در اقتصاد ما باید در داخل کشور و نه در ارتباط با آمریکا حل بشود.

رشیدی ادامه داد: آمریکا در مسأله مذاکرات و تحریم‌ها نیز به تعهدات خود عمل نکرد بلکه تحریم‌ها را از کمد مسأله هسته‌ای به کمد مسائل حقوق بشر و موشک‌های سپاه منتقل کردند و این‌ نشان می‌دهد که آنها قصد ندارند با کشور ما مشکلات و دشمنی‌شان را تمام کنند؛ و بعد از این هم مذاکرات در هیچ موضوعی نتیجه‌ای نمی‌دهد.

وی اظهار داشت: ما هر زمانی به ‌آنها لبخند زدیم آنها گستاخی‌شان بیشتر شد اما هر زمان اقتدار نشان دادیم و موشک‌هایمان را نمایش دادیم آنها کوتاه آمدند و عقب کشیدند.

رشیدی در پایان گفت: در مسأله رای اعتماد برای وزرای کابینه دولت مجلس نهایت همکاری را با دولت داشت و دولت نیز بهتر است از این فرصت و فضای همدلی و همراهی برای حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده کند و مسائل را در داخل کشور حل کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha