• چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۶:۵۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 95081208967
  • خبرنگار : 71503

24 ساعت وزیر ارشاد روی خط خبر

24 ساعت وزیر ارشاد روی خط خبر

دوازدهمین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در 24 ساعت گذشت، بلافاصله پس از رای اعتماد در دفتر کارش در بهارستان مستقر شد و فعالیت‌هایش را در این حوزه آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، صالحی امیری بعد از اینکه روز گذشته در ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت، در ساعت ۱۷:۴ دقیقه در دفتر کار جدید خود در بهارستان مستقر شد.

او ساعاتی پس از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، بیانیه‌ای را صادر و در آن از رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و هیئت رئیسه مجلس، نمایندگان موافق و مخالف، روحانیت، جامعه دینی و قرآنی، هنرمندان، نویسندگان، نخبگان و فرهیختگانی که در روزهای اخیر از او اعلام حمایت کردند و همچنین اصحاب رسانه قدردانی کرد و گفت: امیدوارم در کسوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدافع حقوق اصحاب رسانه باشم و با فراهم آوردن جریان آزاد اطلاع‌رسانی در چارچوب قانون قدم مهمی در این مسیر بردارم.

وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین «سه‌شنبه ۱۱ آبان» در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در نهاد ریاست جمهوری شرکت کرد.

صالحی امیری صبح 12 آبان ماه به همراه دو وزیر جدید کابینه دولت یازدهم در جلسه هیئت دولت شرکت کرد.

او همچنین ظهر 12 آبان ماه به همراه معاونانش در وزارت ارشاد با سید حسن خمینی در مرقد امام خمینی (ره) دیدار کرد و درباره  نیاز به بازگشت به حیات اخلاقی در جامعه سخن گفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار اظهار کرد: امروز  بعد از چند دهه وقتی جامعه را آسیب‌شناسی می‌کنیم و باز می‌گردیم، می‌فهمیم که مشکل اصلی جامعه اخلاق است، بنابراین یک بار دیگر نیاز داریم به حیات اخلاقی جامعه بازگردیم که امام (ره) و مقام معظم رهبری آن را تبیین کرده‌اند.

صالحی امیری سپس به حضور معاونان خود در این مراسم اشاره کرد و گفت: با این مجموعه بزرگ (وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی) که سکاندار فرهنگ و ادب کشور است امروز یک بار دیگر تصمیم گرفتیم با امام خود تجدید میثاق کنیم تا اندیشه حضرت امام همچنان تداوم پیدا کند.

او در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ نداد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است عصر امروز 12 آبان ماه در جلسه  شورای معاونان وزارت ارشاد حاضر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha