• چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95081208632
  • منبع : فدراسیون فوتبال

تیم ملی فوتبال ایران نقره داغ شد

محرومیت سنگین فیفا برای نکونام، حاج صفی و آزمون

محرومیت سنگین فیفا برای نکونام، حاج صفی و آزمون

فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا بعد از بررسی اتفاقات و حواشی بازی تیم‌های ملی ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی 2018، دو بازیکن و مربی ایران را محروم کرد.

به گزارش ایسنا، پس از دیدار ایران برابر قطر که با پیروزی دو بر صفر تیم ملی همراه شد، فیفا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران آرای صادره خود را درباره این بازی به این شرح اعلام کرد:

یکجلسه محرومیت تایید شده برای سردار آزمون

یک جلسه محرومیت تایید شده برای احسان حاج صفی

 سه جلسه محرومیت تایید شده برای جواد نکونام

به سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان شامل پژمان منتظری که نامش در گزارشهای اولیه ارسالی ناظر بازی به مقامات فیفا و ای اف سی اشاره های متعدد شده بود، محرومیتی تعلق نگرفت.

البته فدراسیون فوتبال ایران اطلاعی از نامه محرومیت‌های احتمالی ارسالی فیفا به فدراسیون فوتبال قطر در خصوص حوادث این دیدار ندارد، از این رو ضمن تاکید بر این نکته که این اطلاعیه صادر شده تنها مرجع مورد قبول فدراسیون در اطلاع رسانی احکام صادره به حساب می آید اعلام می دارد سایر اظهارنظرها در این خصوص وجاهت نداشته و پس از بررسی و تحلیلهای لازم، طی نشستی خبری با حضور مقامات فدراسیون فوتبال، اطلاعات مرتبط در اختیار رسانه های محترم قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، بدین ترتیب سردار آزمون و احسان حاج‌صفی دیدار دو هفته بعد تیم ملی مقابل سوریه را از دست دادند. جواد نکونام نیز نمی‌تواند در دیدارهای تیم ملی مقابل سوریه، چین و قطر روی نیمکت بنشیند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۲ ۱۳:۰۲

امیدوارم این محرومیت درس عبرتی باشد برای تیم ملی فوتبال ایران که با هر تیمی بازی میکند همانند جنگ مشت گره کرده نشان ندهند.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۳ ۰۸:۰۵

خوب کاری کردن دمشونم گرم

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۲ ۱۴:۱۱

دیگه یک جلسه که سنگین نمیشه. اول تیتر خبر رو که خوندم فکر کردم دو سال محروم شدن.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۲ ۱۴:۱۲

قطرى كه با رشوه و زير ميزى و هداياى كثيف به سران وقت فيفا و پلاتينى براى خودش ميزبانى جام جهانى مى خرد هيچ تعجبى براى چنين محروميت هايى را بر نمى انگيزد. ممكن است حكم بازيكنى كه با بطرى آب به كله نكونام زد را نيز اعلام كنيد!!؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۲ ۱۴:۱۶

مجيد دلبندم شما مثل اينكه خواب بودى و بازى را نديده اى! بازيكنان قطر بايد براى پس گردنى و زدن بطرى آب به سر نكونام بايد جريمه و محروم مى شدند. اما چه مى شود كرد وقتى قطر كل فيفا را يكجا خريده است.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۵ ۰۸:۴۱

سلام.به نظر شما هم در حال حاضر خواب تشریف دارین چون فیفا 4 بازیکن قطری را نیز جریمه کرده در واقع اوضاع جریمه قطر از ما بدتره...

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۲ ۱۵:۳۷

دم فیفا گرم خوب کاری کرد

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۲ ۱۷:۲۱

نکونام مچکریم

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۳ ۰۸:۲۵

اين نكونام ... ازچندين سال بازي تو اروپا چيزي ياد نگرفت همون بهتر بارفيق عوضيش شجاعي تو تيم نباشن البته اگه كيروش خوش شانس پارتي بازي نكنه

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۱۳:۳۹

سلام.شانس آوردیم بازی با سوریه بود.