• سه‌شنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۵ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95081107867
  • خبرنگار : 71368

درخواست سرخو برای عزل متخلفان در واگذاری‌های املاک توسط شهرداری

درخواست سرخو برای عزل متخلفان در واگذاری‌های املاک توسط شهرداری

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران خواستار عزل امضاء کنندگان صورت جلسه واگذاری‌های املاک شد.

به گزارش ایسنا، محسن سرخو در واکنش به گزارش ارائه شده از سوی شهردار در مورد واگذاری املاک گفت: ای کاش شهردار تهران همان قدر که خود را ملزم به پاسخگویی به خداوند، افکار عمومی و ... می‌کند، پاسخگویی به شورا را نیز در دستور کار قرار بدهند.

وی با بیان اینکه متاسفانه خلاء قانونی در برخورد با دروغ داریم بیان کرد: دروغ یکی از بزرگترین گناهان است؛ اما در قوانین ما جرم نیست و با رسانه‌ها و اشخاصی که دروغ می گویند نمی‌توانیم برخورد کنیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به چند ابهام در سخنان قالیباف گفت: ارائه تخفیف از 20 تا 50 درصد به کارکنان در واگذاری املاک بر چه اساسی صورت گرفته و این در حالیست که تخفیف به خیریه‌ها نیز در اساسنامه سازمان املاک و مستقلات دیده شده و جالب است بدانید که همه با تأیید شهردار تهران واگذار شده است و این درصد تخفیف‌ها بر چه اساسی بوده است؟

وی با بیان اینکه درست یا غلط، به آدم‌های مختلف از 7 و تا بیش از 50 درصد در واگذاری املاک تخفیف داده شده است ادامه داد: آیا عدالت در ارائه تخفیف‌ها هم بوده یا خیر؟ و آیا به کارگران ساده شهرداری در سازمان‌های خدماتی همچون پسماند و ... نیز این تخفیف‌ها داده شده است؟

سرخو با بیان اینکه جای سوال است که چرا شهردار تهران تا کنون سکوت کرده است، گفت: اگر اعضای شورا جایگاه نظارتی دارند چرا شهردار به آنها جواب نداده است و آیا افرادی که به آنها املاک داده شده یا به آنها تخفیف بالایی داده شده است فاقد مسکن بوده و بند "ج" در این رابطه رعایت شده است؟

وی افزود: بر اساس نظر دادستانی کل کشور چندین مورد تخلف احصا شده که قالیباف 36 مورد از این تخلفات را ابطال و متوقف کرده است که تقاضا داریم افرادی که این صورت جلسه‌ها را امضاء کرده‌اند عزل شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha