• شنبه / ۸ آبان ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 95080805330
  • منبع : نمایندگی کردستان

اختصاص 36 میلیارد تومان اعتبار به ورزش کردستان در سال 95‌

اختصاص 36 میلیارد تومان اعتبار به ورزش کردستان در سال 95‌

ایسنا/کردستان مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از اختصاص 36 میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش استان در سال 95 خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، ‌حامد جولایی، روز شنبه(8 آبان) در دیدار روسای هیات‌های ورزشی با استاندار کردستان، با اشاره به اینکه ورزش نیاز به اعتبار خاصی دارد، اظهار کرد: کردستان قهرمانان زیادی داشته و استعدادهای بسیاری در این استان وجود دارد.

وی افزود: امروز در کردستان رشته‌هایی همچون ورزش زورخانه‌ای، بوکس و قایقرانی رشد زیادی داشته و توانسته‌اند در کشور صاحب جایگاه باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه 10 هیات استان جز هیات برتر کشور هستند، عنوان کرد: این مهم نشان از آن دارد که ورزش کردستان رو به رشد است و باید بیشتر به آن از لحاظ به تخصیص اعتبار توجه شود.

وی به تخصیص اعتبار 36 میلیارد تومانی در سال 95 اشاره و اعلام کرد: اگر این بودجه اختصاص پیدا کند بالغ بر 40 پروژه در استان فعال می‌شود و این مهم کمک فراوانی به توسعه ورزش استان خواهد کرد.

جولایی گفت: با توجه به اینکه کردستان نیاز وافری به یک سالن سرپوشیده دارد، برای اولین بار مبلغ 10 میلیارد تومان برای اتمام پروژه سال شش هزار نفری 22 گولان سنندج از سوی دولت اختصاص داده شده است که با این کمک این پروژه تا آخر سال مالی 95 به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ضمن اشاره به اینکه در 2 سال گذشته 50 پروژه ورزشی در استان به بهره برداری رسیده است، بیان کرد: زیرساخت‌های ورزش استان در گذشته مشکلات فراوانی داشته است و تا حدودی این مشکلات حل شده و امیدواریم در آینده این شرایط مطلوب‌تر شود.

وی اظهار کرد: ورزش و جوانان استان برای بازی‌های آسیایی جاکارتا برنامه ریزی‌های خاصی را انجام داده است که می‌توان نوید این را داد ورزشکاران کردستانی در این رقابت‌ها عناوین قابل توجهی را کسب کنند.

جولایی به فعال بودن بخش خصوصی در امر ورزش اشاره و خاطرنشان کرد: بخش خصوصی در هر بخشی می‌تواند زمینه رشد را فراهم کند و امروز اداره کل ورزش و جوانان با سرمایه‌گذاران عراقی به توافق رسیده است و در آینده نزدیک این سرمایه گذاران فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه اداره ورزش برای تجهیز هیات‌های ورزشی اعتباری ندارد، یادآور شد: امروز بیشترین مشکل در بحث پروژه‌های نیمه فعال سنندج است که با رایزنی‌های که با فرمانداری شده است امیدواریم در آینده اعتبارات خاصی در این زمینه تخصیص یابد.

در پایان این جلسه از 10 هیات ورزشی برتر سال 94 استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha