• چهارشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۵ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 95072817023
  • منبع : نمایندگی فارس

فرمانده انتظامی استان فارس:

حریف نباید قادر به مطالعه رفتار پلیس باشد

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ایجاد امنیت در جامعه اولین و مهمترین مأموریت پلیس است، گفت: رفتار پلیس نباید برای حریف قابل مطالعه باشد.

به گزارش ایسنا، سردار "احمدعلی گودرزی" چهارشنبه 28 مهر در جلسه جمع بندی نتایج نظارت تخصصی شهرستان‌های "پاسارگاد" و "ارسنجان"، گفت: بازدید و نظارت‌ها باید اثرات لازم را در مدت کوتاهی نشان داده و منجر به رفع معایب و نواقص موجود شود.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی به عنوان مجاهدان فی سبیل‌الله و سربازان ولایت وظلیف سنگین و مهمی بر عهده دارند، افزود: مردم ایران آرمانگرا و انقلابی هستند و به همین دلیل دشمنان همواره به‌دنبال ضربه‌ زدن به امنیت این مردم بوده و هستند.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین با اشاره به موضوع برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و قاچاق کالا، گفت: همه با هم باید همگرایی و هم پوشانی داشته باشیم و از ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.

گودرزی با بیان اینکه اگر مجاهدت داشته باشیم خداوند درها را به روی ما باز می‌کند، افزود: اقتدار پلیس با انجام اقدامات مطلوب افزایش پیدا کرده و رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس الگوی بسیار مناسبی برای مردم است، افزود: پلیس باید ابتدا خود منضبط باشد و سپس در راستای نظم دهی به افراد جامعه اقدام کند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: همواره پیشگیری بهتر از درمان است و باید با استفاده درست و بهینه از ظرفیت‌های موجود برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بهره برد.

گودرزی گفت: خوشبختانه با وجود همه مشکلات، امنیت مطلوبی در استان فارس برقرار و این حاصل تلاش کارکنان نیروی انتظامی و حمایت‌های بی دریغ و همه جانبه مردم و مسئولان است.

وی همچنین در گفت و گو با خبرنگاران از کشف 366 کیلوگرم تریاک طی سه عملیات جداگانه در شهرستان‌های لارستان و فسا، در استان فارس خبر داد و گفت: در این ارتباط هشت قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

گودرزی گفت: در یکی از این عملیات‌ها ماموران انتظامی لارستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور بندرعباس به لارستان، به یک خودروی پژوه 405 مشکوک شده و با توقیف این خودرو و یک دستگاه سمند که همراه آن بود، 290 کیلوگرم تریاک را که به شکل ماهرانه‌ای در خودروی سمند جاسازی کرده بودند را کشف و سه نفر را دستگیر کردند.

وی گفت: ماموران انتظامی لارستان در عملیات دیگری، یک دستگاه خودرو پژو پارس را شناسایی کرده و بعد از بازرسی مقدار 28 کیلوگرم تریاک از مخزن گاز ال‌پی‌جی این خودرو کشف و سه نفر را دستگیر کردند.

گودرزی همچنین گفت: ماموران پلیس در شهرستان فسا و با متوقف کردن یک دستگاه پژوه 405، بالغ بر 47 کیلوگرم تریاک کشف و 2 قاچاقچی را دستگیر کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha