• یکشنبه / ۱۸ مهر ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 95071810876
  • خبرنگار : 71567

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ساعت 17

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ساعت 17

مشاور عالی سازمان سنجش اموزش کشور از استخدام 10 هزار نیرو در آموزش پرورش خبر داد و گفت: داوطلبان از ساعت 17 امروز یکشنبه 18 تا شنبه 24 مهر می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که اطلاعیه آن روز چهارشنبه 14 مهر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش قرار گرفت، از ساعت 17 امروز یکشنبه 18 مهر  آغاز می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: حدود 10 هزار نفر در آزمون استخدامی وزارت آموزش پرورش پذیرفته می شوند و داوطلبان در زمان اعلامی نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
دکتر توکلی تاکید کرد: زمان ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش پرورش تمدید نخواهد شد.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطر نشان کرد: آزمون استخدامی آموزش پرورش همزمان با آزمون استخدامی 12 دستگاه اجرایی و 68 دانشگاه علوم پزشکی کشور روز جمعه 21 آبان جاری برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۱۰:۰۳

سلام ببخشید پس کی دفترچه آزمون را میزنن روی سایت؟

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۱۰:۴۹

هنوز اعلام نشده

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۱۰:۴۹

هنوز اعلام نشده

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۱۱:۵۵

بنده پارسال جز پذیرفته شدگان آزمون آموزش و پرورش در تهران با رتبه خوب و نمره مصاحبه عمومی عالی بودم اما حتی اسمم برای مصاحبه گزینشی هم توسط سازمان سنجش اعلام نشد!! برای اعتراض که رفتم آموزش و پرورش دیدم حداقل نزدیک به 120نفر!! دیگر هم برگه اعتراض پر کردند که مثل همیشه هیچ فایده ای نداشت. فساد و بیعدالتی و پارتی بازی سراپای این آزمون ها را فرا گرفته است. حداقل امسال از همین الان باید راهی پیدا کنیم که کسانی که واقعاً در آزمون و گزینش قبول می شوند معرفی شوند تا حداقل از شدت پارتی بازی ها کم شود.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۱۲:۱۷

سلام من در ازمون دستگاههای اجرایی ثبت نام کردم ایا نمی تونم در ازمون اموزش و پرورش ثبت نام کنم لطفا جواب بدید