• شنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۵ / ۱۷:۲۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95071710706
  • خبرنگار : 71460

توهین عجیب کو جائه چول به مردم ایران

بازیکن کره‌جنوبی: از تهران و ورزشگاه آزادی می‌ترسم

بازیکن کره‌جنوبی: از تهران و ورزشگاه آزادی می‌ترسم

ستاره ملی‌پوش کره جنوبی می‌گوید از تهران و ورزشگاه آزادی می‌ترسد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال کره جنوبی باید در چهارمین دیدار خود در انتخابی جام جهانی برابر ایران به میدان برود. این دیدار برای کو جائه چول یکی از مطرح‌ترین بازیکنان کره، دیدار عجیبی است و با بقیه دیدارها فرق می‌کند. این بازیکن در آوکسبورگ آلمان بازی می‌کند، از اولین سفر خود به تهران خاطرات بدی دارد. او درباره این موضوع گفت: تهران یک شهر معمولی برای من نیست. من از تهران می‌ترسم. تهران شهر قدیمی است و مردم آن نامهربان و ناراحت هستند. تمام خانه‌ها و آپارتمان‌ها فضای بسته‌ای دارند. نمی‌دانم چه ایده‌ای پشت آن است.

کو جائه چول که تنها شهر تهران را از پنجره اتوبوس دیده است ادامه داد: مربی ما به ما گفت که فقط در هتل بمانید و در شهر تهران قدم نزنید. من با هتل آشنایی دارم. همچنین زمین تمرین و ورزشگاه را می‌شناسم و البته همیشه پلیس و اسکورت همراه ما هستند تا مشکل خاصی برای ما ایجاد نشود.

جائه چول درباره جو ورزشگاه آزادی نیز گفت: من در سراسر جهان و ورزشگاه‌های مختلف و مشهوری بازی کرده‌ام ولی چیزی شبیه ورزشگاه آزادی تاکنون ندیده‌ام. ورزشگاهی که 100 هزار نفر تماشاگر در آن دارد و تمام ظرفیت آن پر می‌شود. در دیداری که ما یک بر صفر باختیم، بعد از سوت پایان مسابقه، دیدیم که تماشاگران چطور سر و صدا ایجاد می‌کردند و چه جو عجیب و غریبی ایجاد شده بود که هیچ وقت از یادم نمی‌رود و همیشه از این ورزشگاه و تهران هراس دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۲۰:۰۷

سلام کاری به جو سازی ایشون ندارم اما منم از تهران میترسم

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۰۹:۴۳

سلام میثم عزیز به نظر من اصلا هم جو سازی نکرده ومن کامل گفته هاش رو تایید میکنم. شهر تهران که مثلا پایتخت کشورمون هم هست واقعا در مقایسه با کره ی جنوبی فوق العاده از نظر ساخت و ساز و پیشرفت و فرهنگ عقبه و این یه واقعیت. حالا بیش فعال بودن و توهین و داد و بیداد تو ورزشگاه بماااند. من که واقعا تاسف خوردم

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۲۲:۰۱

باسلام چرا الکی میگین توهین کرده ،فقط راستشو گفته شما تحقیق کنید مردم ایران و علی الخصوص تهران جزو ناراحت ترین ومایوس ترین آدم های جهان هستند و بشدت هم با دیگران بدرفتارند نباید حقیقت را پوشاند

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۳ ۱۴:۵۷

ببخشید تهرانی ها به چه علتی مایوس و ناراحت هستند؟! پس ما شهرستانی ها با این امکاناتمون باید چی بگیم...

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۰۹:۳۷

به نظر منم واقعیت را گفته

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۹ ۰۳:۲۷

متاسفم برای دوستان وطن فروش اگر تهران زشت باشد و زیبا این شهروندان هستند که سهم عمده ای در حفظ شهر دارند لطفا کمی به دهها نظرات افراد خارجی درباره تهران که از آن دیدن کردند و حتی کشورشون دشمن ایرانه توجه کنید بنده به نمونه ای اشاره می کنم و با توجه به نفوذ اینترنت در کشور هر کسی که به صحتش شک دارد می تواند منبع خبر رو پیدا کند در ضمن این ها که بنده می نویسم نقل قول حدودی است برای متن کامل باید به متن اصلی که به راحتی در اینترنت قابل رویت است مراجعه کرد 1-وزیر حمل و نقل فرانسه:در تهران احساس غربت نمی کنم و شهرهای بسیاری رفتم و هیچکدام به اندازه تهران شبیه پاریس نیست 2-جک استراو نخست وزیر سابق انگلیس: در تهران احساس کردم در مادرید یا آتن هستم 3_شهردار آنتالیا پس از بازدید از مناطق گردشگری تهران: اگر نمی دانستم در تهرانم و چشمانم را می بستم خیال می کردم در آمریکا هستم و دهها نظر دیگر که اهل مطالعه مجلات و خبرهای گردشگری باشید دیدن آن ها برایتان عادی می شود و انقدر راحت همراه حرف های بازیکن کره ای برای جنگ روانی نشوید

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۹ ۲۳:۱۰

واقعا!!!! شما کجا زندگی می کنین؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۱ ۰۹:۵۲

به نظر من کاملا درست گفته نظر من هم همین است تهران شهری خیلی زشت مثل اسلام آباد ، قاهره و یا دهلی است ساختمانهای خیلی زشت بد حجم و بدترکیب و خیابانهای کثیف داره این بنده خدا هم چیزی به غیر از حقیقت نگفته تهران روبا سئول و یا هر شهر دیگر که مقایسه بکنید خیلی عقب مونده ، آشفته ، بی نظم و بد ظاهری داره مردم تهران هم البته نه همه خیلی ok نیستند نه فقط تهران بلکه شهرهای دیگر ایران هم همین طور مثل همین شیراز ما البته این نظر شخصی من هست .

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۲ ۱۷:۰۸

سلام باور نمی کنم یعنی تمام دنیا خوب و پیشرفته است گل و بلبله فقط ایران که ظاهر نامناسبی داره .همین کره همه جاش پیشرفته است اصلا مردمش مشکل مالی وفکری ندارن خلافکار هم نیستن بچه های خیابونی هم ندارن ، اونجا احتمالا بهشته ،خوب اگه یه خرده فیلم های خارجی از خود شبکه های همون کشور نگاه کنین شاید بهتر .....متاسفم براتون که انقدر دیدتون کوچکه .خوب و بد همه جا هست اگه کره پیشرفته است فرانسه کره رو نساخت خود کره ای ها ساختن خیلی از کار های که تو شهر هاشون انجام میشه رو خود مردمش توسط انجمن هاو گروه ها انجام میدن ولی تو ایران همه منتظرن دولت همهه کارها رو انجام بده در مورد ظاهر شهر در بیشتر موارد شکل ظاهر وساختمان ها وابسته به آب هوا خاک در کل جغزافیای اون منطقه است آرمان خان شما اگه ناامیدی اگه وضعت بد دلیل نمی شه همه رو به چوب خودت بزنی من دارم کار میکنم ولی خدارو شکر با تمام سختی ها دارم یه زندگی درست واسه خودم فراهم میکنم سخت خیلی سخت ولی اصلا ناامید نیستم دید شما خیلی بد این موارد که گفتی توی خیلی از کشورهای دیگه هم هست من هم دارم میبینم ولی مثل شما فکر نمی کنم .در نظر شما اینجا دقیقا افغانستان شاید بدتر از افغانستان ولی خیلی ها مثل من شهرشون مردمشون و کشورشون دوست دارن بدون اینکه بالا شهری باشن ما ها نگا هامون قشنگ به زندگی برعکس شما وقتی دارین تو سر شهرتون و مردمش میزنین یادت باشه خودت جزئی از همین مردمین هیچکدومتون جدا از این مردم نیستین واگه دارین میگین حرفش درسته ، وقتی کسی تو سر خودش میزنه و برای خودش احترام قائل نیست نمی شه توقع داشت برای اطرافیاش و شهرش ارزش قائل شه .