• دوشنبه / ۵ مهر ۱۳۹۵ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 95070502532
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

رئیس اتاق اصناف بندرعباس:

بازار بندرعباس در هجمه ناامنی قرارگرفته است‌

بازار بندرعباس در هجمه ناامنی قرارگرفته است‌

ایسنا/هرمزگان ‌رئیس اتاق اصناف بندرعباس گفت: بازار بندرعباس در حال حاضر در هجمه ناامنی قرارگرفته است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس و به نقل از اتاق اصناف بندرعباس، عبدالمجید جلالی در نشست هم‌اندیشی بازاریان اظهار کرد: بازار امروز ما یک بازار تهدید است و مأمورین با اقدام به جمع‌آوری اجناس از مغازه‌ها فضایی آکنده از استرس ر ا بر جو بازار حاکم کرده‌اند.

وی بابیان اینکه هیچ مسئولی موافق اجرای چنین طرحی نیست، افزود: مبارزه با قاچاق کالا باید از شاخص‌ها دنبال شود، ولی در حال حاضر می‌بینیم که تعزیرات حکومتی بازار را مغشوش کرده است و اسم این اقدامش را ‌مبارزه با قاچاق گذاشته است.

رئیس اصناف بندرعباس بابیان اینکه بازاریان همواره همراه و همگام با نظام بوده‌اند، بیان کرد: این رویه‌ای که تعزیرات با عنوان مبارزه با قاچاق در پیش‌گرفته است غلط و غیراصولی است.

جلالی بابیان اینکه استفاده از محصولات ساخت کشورمان خواسته هر ایرانی است، اظهار کرد: بازاریان به کدام ظرفیت تولیدی استان اتکا کنند؟ چه تولیدی در استان وجود دارد که بازاریان بتوانند مغازه‌هایشان را پر کنند؟

وی بابیان اینکه مکان صنایع تولیدی استان به تالار عروسی تبدیل‌شده است، اضافه کرد: ما در استان فقر تولید داریم و تا زمانی که این فقر هست ما ناگزیر به واردکردن اجناس خارجی هستیم.

این مسئول تأکید کرد: بازاریان برای ارتزاق مجبور به فروش اجناس خارجی هستند و اسم این کار را نمی‌شود با قاچاق جایگزین کرد.

جلالی با اشاره به پیامدهای این برخوردها، اضافه کرد: بیکاری و هرج‌ومرج تنها یکی از هزاران معضلی است که این اقدام می‌تواند داشته باشد و به دنبال آن بدنامی بازار نیز دل تجار را به درد آورده است.

رئیس اتاق اصناف بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: بازگشت آرامش به بازار و مبارزه اصولی با قاچاق خواسته به‌حق تمام بازاریان است و امید است که مسئولان امر در این رابطه تدابیری را اتخاذ کنند تا بیش از این شاهد پایین آمده کرکره‌های مغازه نباشیم.


انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha