به گزارش سرویس بازار ایسنا، این تعلیق ادامه پیدا کرد تا اینکه جمعه، ۲۶ شهریورماه، در جشن نوتلابار به طور رسمی نام این برند ایرانی به سیناتلا تغییر پیدا کرد و «نان داغ، شکلات داغ» به تاریخ پیوست. این مراسم در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با حضور چهرههای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و هنری برگزار شد.
«سیناتلا» چیست؟!
موسس و طراح برند ایرانی نوتلا بار مهندس جوانی به نام سینا محمدی است. او مدیرعامل شرکت موادغذایی محمدی است که ظاهرا از علاقهمندان جدی شکلات نوتلا بوده است. این جوان کارآفرین با تاسیس مجموعه فروشگاههای دسر و خوراکی نوتلابار برای اولین بار در جهان برند ایرانی را بر پایه شکلات محبوب نوتلا خلق میکند. برای همین در نام جدید برند از اسم او به عنوان خالق برند استفاده شده، اما "تلا" به معنی توسعه لذت ایرانیان است.
شهرام سیف، استراتژیست برند نوتلابار سابق، درباره این تغییر نام گفت: چون نام برند در ذهن مردم شکل گرفته بود تغییر آن و هویتسازی جدید برای من و تیمم کار بسیار سختی بود. ما در بخش اول اسم تصمیم گرفتیم به احترام جوانی مبدع، خلاق و کارآفرین از نام سینا که موسس برند است، استفاده کنیم. در بخش دوم از آنجا که این برند در مدت یکسال از مرداد ۹۴ تا مرداد ۹۵ توانست از یک شعبه در تهران به ۶۸ شعبه فعال در نقاط مختلف ایران توسعه پیدا کند، واژه توسعه را انتخاب کردیم. هدف ما لذت بردن مردم است و این ارزشی است که این برند ایجاد می کند. بنابراین بعد از توسعه به واژه لذت رسیدیم و در انتها آورده و ارزش مهم این برند ایرانی بودن آن است. ما قصد داریم این برند را به عنوان برندی ایرانی در جهان توسعه و گسترش بدهیم. بنابراین واژه ایرانیان بود. بنابراین "سیناتلا" به معنی سینا، توسعه لذت ایرانیان است.
این مشاور برند در ادامه افزود: مهمترین سرمایه ما نیروی انسانیمان است. "سیناتلا" قصد دارد به زودی موسسات علمی جهت آموزش نیروهای خود در ایران و خارج از ایران تاسیس کند تا بتواند این سرمایه اصلی را رشد و ارتقا دهد. همانطور که میدانید در جهان برندهای مشهوری مانند استارباکس حتی دانشکدههای اختصاصی دارند.
مدیر بخش استراتژی "سیناتلا" همچنین خبر از تغییر و گسترش منوی این برند ملی داد: محصولات سیناتلا رو به گسترش است و قرار است به زودی از منوی جدیدمان رونمایی کنیم. همینطور محصولات جدیدی برای توزیع و پخش در نانواییها و قنادیها داریم. غذا نیز وارد منوی تازه ما شده است.
سورپرایز رضا یزدانی
از مهمانان ویژه این مراسم رضا یزدانی و مدیربرنامههای مشهورش، علی اوجی بودند. وقتی مجری از حضور آنها تشکر کرد و اعلام کرد حیف که امشب قرار نیست برای ما بخوانند حاضران به شدت کنجکاو شدند که علت حضور آنها در این مراسم چیست؟! این کنجکاویها ادامه داشت تا مجری برنامه از آنها دعوت کرد برای اعلام خبری به روی سن بیایند.
جمعیت دیگر به شدت کنجکاو شده بودند. رضا یزدانی در صحبتهایی کوتاه به سینامحمدی و مجموعهاش تبریک گفت و برای این جوان خلاق و کارآفرین آرزوی موفقیتهای بیشتر کرد و از علی اوجی خواست خبر را اعلام کند.
اوجی بعد از سلام و تبریک گفت:اینجا هستم که راجع به مطلب مهمی صحبت کنم. علاوه بر اینکه سینامحمدی دارد کار بزرگ و جدیدی برای سرزمینمان انجام میدهد و به شدت مشغول کارآفرینی است در عرصههای دیگری هم فعال شده است."سیناتلا" به بخش فرهنگی هم آمده است و به عنوان اسپانسر شیک و درجه یک به گروه رضا یزدانی پیوسته است. این برند از این به بعد اسپانسر همه آلبومهای صوتی و تصویری و کنسرتهای رضا یزدانی است.
وی در ادامه افزود: خیلی از برندها بخش فرهنگی را فراموش کردند اما "سیناتلا" از همین شروع داوطلبانه در این بخش فعال شده است و نشان داد که چقدر باهوش است. به خانواده "سیناتلا" برای حضور در بخش فرهنگی خیر مقدم میگوییم.
ادای دین به معلولان و جانبازان
یکی دیگر از چهرههای شناخته شده حاضر در این مراسم منصوره پناهی، مدیرعامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد بود که در حوزه آموزش و کمک به معلولان و جانبازان فعالیت میکند. او جزو سخنرانهای اصلی این مراسم بود و در صحبتهایی کوتاه از فعالیتهای داوطلبانه "سیناتلا" در حوزه اجتماعی گفت: برای اولین بار شاهد بودیم که کارفرمایی به صورت خود جوش و داوطلبانه سراغ ما آمد تا به معلولان و جانبازان تحت پوشش ما کار بدهد. سینا محمدی شخصا علاقه شدید داشتند و دارند که با این دوستان در شرکتشان همکاری کنند. این احساس مسئولیت اجتماعی بسیار تحسین برانگیز و قابل ستایش است.
منصوره پناهی ضمن تاکید بر اینکه معلولان امروزه با موانع زیادی برای کار مواجه هستند خبر از حضور تعداد زیادی از افراد تحت پوشش این مجموعه به عنوان کارمند در شرکت "سیناتلا" داد: فضا، نقشه ، معماری و ساختار شهری ما زندگی را برای معلولان به شدت سخت کرده و مانع بزرگی برای حضور آنها در شهر است. از سوی دیگر هم کارفرماهایی که به جهت فکری این عزیزان را نمیپذیرند مانع دیگر حضور آنها در محیطهای کاری هستند. ایجاد شغل برای افراد معلول نیازمند تماس مستقیم با کارفرما است. افتخار میکنیم که امروز جناب سینا محمدی برای ما این امکان را فراهم کردهاند. "سیناتلا" نه تنها به عنوان یک همیار بلکه به عنوان اولین کارفرمای داوطلب در کنار ما قرار دارد و این برند سفیر و همیار موسسه آموزشی نیکوکاری رعد است.
انتهای پیام
نظرات