به گزارش ایسنا، حمید درباغ عنبران با اعلام این خبر اظهار کرد: در همین راستا تیمهای فنی جذب و حملبار در راهآهن شمالشرق (1) تشکیل و با شناسایی و حضور در چشمههای بار شمالشرق کشور برای افزایش حمل بار ذغالسنگ برنامهریزی کردند.
وی از استقرار تیم فنی جذب و حمل بار راهآهن شمالشرق (1) در مجموعه بزرگ ذغالسنگ البرز شرقی در شاهرود خبر داد و افزود: این تیم به منظور بررسی نحوه افزایش بارگیری و حمل بار و برنامهریزی مناسب و دقیق برای چگونگی سیر واگنهای لبه بلند بارگیری شده در ایستگاه راهآهن زرین، در معادن البرز شرقی حضور یافته است.
مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) با اشاره به تلاش راهآهن برای جذب و حمل بار به برگزاری نشستهایی در این راستا، اشاره و خاطرنشان کرد: گروه کارشناسی راهآهن در این جلسه ضمن تبیین جایگاه اداره کل راهآهن شمالشرق (1) به لحاظ حساسیت و موقعیت ویژه، تراکم تردد و سیر مداوم قطارهای مسافری خواستار بارگیری بدون توقف واگنهای واگذار شده، در اسرع وقت شد.
وی از تعهد راهآهن شمالشرق به حمل سریع بار خبر داد و تصریح کرد: راهآهن شمالشرق برای جذب و حمل حداکثری بار از طریق ریل با معادن زغال سنگ البرز شرقی همکاری نزدیکی دارد.
مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) با اشاره به حجم بار جابجا شده در سالجاری گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیر، تعداد 560 واگن لبه بلند با تناژ 30 هزار و 800 تن از ایستگاه راهآهن زرین به مقصد ذوب آهن اصفهان حمل شده است.
وی با اشاره به افزایش فعالیتهای اقتصادی و تولیدی در کشور خاطرنشان کرد: راهآهن شمالشرق (1) در همین راستا آماده همکاری و تعامل با تمام صاحبان کالا و بار در منطقه است تا با انتقال بخش مهمی از بار جادهای به خطوط ریلی از مشکلات و خطرات احتمالی حمل جادهای بکاهد.
انتهای پیام
نظرات