• جمعه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95062616105
  • خبرنگار : 71132

پاسخ مطهری به نماینده ای از دامغان:

خطاها در جمهوری اسلامی باید به صورت آشکار گفته شود

خطاها در جمهوری اسلامی باید به صورت آشکار گفته شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی اصلا معتقد به خطا در جمهوری اسلامی نیستند و برخی هم معتقدند اگر خطایی هست نباید به صورت آشکار گفته شود اما من معتقدم خطا در جمهوری اسلامی باید به صورت آشکار گفته شود تا نظام اصلاح شود.

به گزارش ایسنا، علی مطهری در متن جوابیه خود به حسن بیگی نماینده دامغان نوشت: "آقای حسن بیگی نماینده محترم دامغان فرد زحمت کشیده ای برای انقلاب است و حضور موثری در جبهه های جنگ داشته است و من برای ایشان احترام قائلم. ما با این تیپ دوستان در اصل دفاع از انقلاب مشترکیم ولی در نحوه دفاع اختلاف داریم. برخی از این ها اصلا معتقد به خطا در جمهوری اسلامی نیستند و یک وجود ملکوتی برای نظام قائلند برخی دیگر معتقد به خطا هستند اما می گویند نباید به صورت آشکار گفته شود چون موجب تضعیف نظام است.

امثال من می گوییم باید خطاها به صورت آشکار گفته شود تا تکرار نشود و نظام اصلاح گردد و به نظر من راه درست همین است مگر مواردی که با اقدام پنهان اصلاح می شود که بسیار اندک است.

مشکل دیگر من با این تیپ افراد که توصیه می کنند آقای مطهری مانند پدرش رفتار کند این است که این ها شخصیت و افکار شهید مطهری را درست نمی شناسند و تصور نادرستی از ایشان دارند. اگر به سیره و رفتار شهید مطهری در چند ماه قبل از پیروزی انقلاب و حدود دو ماه بعد از پیروزی تا شهادت و نوع رابطه ایشان با امام خمینی آگاه بودند این حرف را نمی زدند.

به هر حال من ایشان را یک نماینده دلسوز می دانم و از توصیه هایشان استفاده خواهم کرد."

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۶-۲۶ ۱۱:۵۷

نائب رئیس شجاع مجلس دهم زنده باد

avatar
۱۳۹۵-۰۶-۲۶ ۱۱:۵۸

دیدم تو قضیه حقوق های میلیاردی چطور سکوت کردی.

avatar
۱۳۹۵-۰۶-۲۶ ۱۳:۴۱

خدا فرزندان ارکان انقلاب ما را خطرات و انحرافات مصون بدارد انشالله. سوال من این است ایا فراموش کرده اید که شما اقایان و اقازادگان بیش از اقشار دیگر در معرض نفوذ و تاثیر سرویس های جاسوسی هستید؟ اقای مطهری هم تحت هدایت امام ره ، مطهری رضوان الله علیه شد و عاقبت به خیر. هیچگاه اخرین وصایای ایشان را فراموش نکنید و نصایح امام خامنه ای را به دقت مورد توجه قرار دهید. متشکرم

avatar
۱۳۹۵-۰۶-۲۶ ۲۲:۵۵

ما که جگرش را نداریم. شما اگر دارید بسم الله.