• پنجشنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 95061812116
  • منبع : نمایندگی کردستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

نظرات معلولان و جانبازان در طرح‌های مناسب سازی معابر لحاظ شود

نظرات معلولان و جانبازان در طرح‌های مناسب سازی معابر لحاظ شود

ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان بر ضرورت استفاده از نظرات و مشورت معلولان و جانبازان در اجرای طرح‌های مناسب سازی معابر تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، امیر قادری در جلسه کمیته مناسب سازی استان اظهار کرد: ایجاد حساسیت در مناسب سازی معابر و نقاط مختلف سطح شهر برای معلولان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی از اعلام اسامی ادارات فعال و نیز دستگاه‌هایی که در زمینه مناسب سازی کوتاهی کرده‌اند پس از ارزیابی‌های نهایی خبر داد و گفت: اگرچه منابع اعتباری محدود است، اما بخشی از اقدامات در حوزه مناسب سازی وابسته به مدیریت صحیح است و باید این مدیریت به طور کامل شکل گیرد.

معاون استاندار کردستان با بیان اینکه منطقه بهاران سنندج به عنوان پایلویت مناسب سازی معابر در این شهر انتخاب شده است، گفت: طی یک بازه زمانی مشخص، باید شهرداری اقدامات جامعی را در راستای تحقق این مهم انجام بدهد و گزارش این امر را به کمیته مناسب سازی استان ارائه بدهد. نمونه چنین کاری باید در شهرداری‌های مراکز شهرستان‌های دیگر استان نیز اجرا شود و در هر کدام از این شهرها یک منطقه پایلوت برای مناسب سازی کامل در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه باید در عمل به نقش و جایگاه معلولان اعتقاد داشته و به آن اهمیت بدهیم، بیان کرد: لازم است میان بخش عمرانی و شهرسازی با بهزیستی در ارتباط با موضوع مناسب سازی، ارتباط بیشتری برقرار شود.

معاون استاندار کردستان خواستار استفاده حداکثری از نظرات و مشاوره‌های معلولان و جانبازان در اجرای طرح‌های مناسب سازی شد و خاطرنشان کرد: باید فضا و سکونتگاه‌های شهری و روستایی به گونه‌ای آماده شود تا معلولان و جانبازان در آن احساس آرامش کرده و امکان استفاده مناسب را داشته باشند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha