• چهارشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 95061711704
  • منبع : نمایندگی مرکزی

یک فعال اجتماعی:

ترک اعتیاد دانش‌آموزان در کمپ‌های بزرگسالان اقدامی غیر اصولی است‌

ترک اعتیاد دانش‌آموزان در کمپ‌های بزرگسالان اقدامی غیر اصولی است‌

ایسنا/مرکزی ‌رییس شبکه اجتماعی و اعتیاد خانه سازمان‌های مردم نهاد استان مرکزی گفت: ‌ترک اعتیاد دانش‌آموزان در کمپ‌های بزرگسالان اقدامی غیر اصولی است و دانش‌آموزان مصرف کننده با حضور در این کمپ‌ها در معرض آسیب‌های مختلفی قرار می‌گیرند که برای مقابله با این آسیب‌ها آمادگی لازم را ندارند.

‌به گزارش ایسنا، سپهری در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان اراک تاکید کرد: آموزش و پرورش در خصوص آگاهی بخشی به جامعه هدف خود نواقص و کمبودهایی دارد.

وی افزود: در این رابطه اطلاعات ارائه شده به دانش‌آموزان معمولا از مرجع نادرستی انتخاب می‌شود و از کیفیت لازم برخوردار نیست.

وی با بیان اینکه این شبکه بررسی‌های میدانی را از سکونت‌گاه‌های غیر رسمی به صورت خودجوش استارت زده است، افزود: برنامه‌ای برای ساماندهی و بررسی مشکلات سکونت‌گاه‌های غیر رسمی در نظر گرفته شده که طبق این برنامه بازدیدهای میدانی به صورت محله‌ای انجام می‌شود.

رییس شبکه اجتماعی و اعتیاد خانه سازمان‌های مردم نهاد استان مرکزی ادامه داد: در گام ابتدایی یکی از محله‌های سکونت‌گاه غیر رسمی با حضور اعضای این شبکه مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت و بر اساس این بررسی نیازها و چالش‌های این محله جمع‌بندی شد.

سپهری اظهار کرد: جهت آموزش کودکان این محله با توجه به وجود مصرف‌کننده‌ها و فروشندگان مواد مخدر در معابر نیاز به پایگاه و نیز محل تفریح امن برای کودکان داریم که این موارد بخشی از نتایج این بازدید است و نیاز به همکاری دستگاه‌ها جهت احصاء نیازهای موجود در این منطقه داریم.

وی عنوان کرد: متاسفانه کودکان این محله از حضور مصرف‌کنندگان مواد مخدر در معابر و مصرف مواد در حضور کودکان در عذاب هستند و باید در رابطه با رفع این معضل اقدام لازم صورت پذیرد.



انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha