• چهارشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 95061711113
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:

جایگاه کرمانشاه در شاخص مدارس و تعداد دانش آموزان مطلوب نیست

جایگاه کرمانشاه در شاخص مدارس و تعداد دانش آموزان مطلوب نیست

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: جایگاه کشوری استان در شاخص مدارس و تعداد دانش آموزان مطلوب نیست.

به گزارش ایسنا، اسدالله رازانی در نشست شورای آموزش و پرورش استان  با تأکید بر اهمیت آموزش و پرورش و نقش برنامه های آن در ارتقای جامعه اظهار داشت: هر قدر که مشکلات مربوط به مسایل آموزشی استان کامل‌تر و شفاف تر گزارش شود، بهتر می توان بر اساس آنها برای پیشرفت استان برنامه ریزی کرد.


رازانی همچنین با اشاره به بررسی جامع مشکلات آموزش و پرورش استان گفت: جایگاه کشوری استان در شاخص مدارس و تعداد دانش آموزان مطلوب نیست و  برای حل این مساله نیازمند یک برنامه ریزی اساسی هستیم که قدم اول در این مسیر شناخت مسائل و موانع آموزشی در استان است.


استاندار کرمانشاه افزود: توزیع نامتناسب جمعیت در استان به نحوی که نصف جمعیت استان در کلانشهر کرمانشاه واقع شده و بقیه جمعیت استان با تراکم زیر صدهزار در بقیه شهرستانها توزیع شده اند، امکان برنامه ریزی و سرمایه گذاری در مباحثی چون ایجاد مدارس غیرانتفاعی را با مشکل مواجه می کند.

وی گفت: تفاوت‌های فرهنگی موجود در استان نیز ممکن است بر روی برنامه ریزی های آموزشی اثر بگذارد و آنها را کم ثمر کند.


رازانی عنوان کرد: با تمام مشکلاتی که وجود دارد، نباید در برنامه های آموزشی خللی ایجاد شود و باید تمام تلاش خود را برای شناسایی مشکلاتی  که در زمینه آموزش وجود دارد بکار بگیریم و برای این امر باید کارگروه ویژه ای تشکیل شود تا علل موجود را بررسی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha