• دوشنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 95060805099
  • منبع : نمایندگی مازندران

استاندار مازندران:

کشتی جویبار نیاز به حمایت دارد

کشتی جویبار نیاز به حمایت دارد

ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: مدال های المپیکی جویبار با کمترین امکانات حاصل شده است از این رو کشتی جویبار به حمایت نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، ربیع فلاح در مراسم تکریم از ورزشکاران و مدال آوران استان مازندران در المپیک ریو 2016 و آغاز عملیات احداث سالن ورزشی 5 هزار نفری شهرستان جویبار که با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان برگزار شد، گفت: شهید رجایی و باهنر الگوهای مدیریتی این کشور هستند و رمز جاودانی و ماندگاری این بزرگان خدمت بی منت به مردم بوده است.

استاندار مازندران تصریح کرد: برجام اکنون به فرجام رسیده و تنش های اقتصادی که کشور را فرا گرفته بود در وضعیت مناسبی قرار گرفته است و اکنون مردم از فعالیت های دولت اظهار رضایت می کنند. در استان مازندران همدلی و هماهنگی و انسجام خوبی در میان دستگاه های اجرایی وجود دارد.

فلاح اظهار کرد: مازندران استانی است که دارای فارغ التحصیلان دانشگاهی بیشتری از دیگر استانها است اما بیکاری مازندران در سال های اخیر کاهش یافته است. ضریب بیکاری مازندران در سال گذشته 9.8 درصد بود. در هفته دولت طرحهایی به ارزش بیش از هزار میلیارد تومان در سطح استان مازندران افتتاح شده است.

استاندار مازندران گفت: جویبار پایتخت کشتی ملی و جهانی است و این افتخارات با حداقل امکانات بدست آورده شده است. امروز نیاز است برای توسعه کشتی جویبار توجه ویژه صورت گیرد.

وی افزود: مرحله اجرایی ساخت ورزشگاه 5000 نفری شهرستان جویبار پس از کلنگ زنی وزیر ورزش آغاز خواهد شد.

انتقاد عضو مجلس خبرگان رهبری از توزیع اعتبارات ورزشی

آیت الله علی معلمی جویباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان گفت: اعتبارات ورزشی براساس نیاز مناطق و شهرها تقسیم نمی شود و شهرهایی مانند جویبار نیاز به حمایت بیشتر دارند. هشتم شهریور یادآور روزی است که کشور ایران در شرایط سختی قرار داشت و ملت و دولت با پشتوانه امام راحل توانست انقلاب را حفظ کند.

وی با یادآوری شهدای ورزش افزود: هفته دولت است و برای ارایه اقدامات انجام شده در دولت تدبیر امید فرصت مناسبی است. اگر موفقیت ورزشکاران جویباری در المپیک روی نمی داد شاید وزیر ورزش امروز در این خطه نبودند. استاندار مازندران باید گوشه چشمی به جوانان داشته باشد تا زمینه توسعه ورزش در جویبار فراهم شود.

وی با خطاب به ورزشکاران، عنوان کرد: ورزشکاران  به خدا پناه ببرند و این موقعیت را قدر بدانند و باید پهلوانی را با اتکا به خدا و تبعیت از سیره مولی علی(ع) بدست آورند.

معلمی اظهار کرد: باید از هیئت کشتی جویبار و مربیان تشکر جدی شودو اگر دوست دارند در آینده نزدیک مدال های خوشرنگی داشته باشیم بستر رشد این ورزش را در این شهرستان رونق دهند.

وی با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان در حمایت از ورزشکاران تلاش وافری داشته است، افزود: متاسفانه اعتبارات بر اساس سرانه جمعیتی و بر اساس نیاز تقسیم نمی شود و جویبار به تنهایی نشان داد باید از هیئت کشتی جویبار حمایت جدی کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha