• شنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 95060103498
  • خبرنگار : 71251

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک:

برندهای نوین پوشاک ایرانی - اسلامی به زودی معرفی ‌می‌شود

برندهای نوین پوشاک ایرانی - اسلامی به زودی معرفی ‌می‌شود

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک گفت: همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک که در نیمه ماه جاری برگزار می‌شود، برندها و طرح‌های جدید تولید شده در داخل که برگرفته از فرهنگ ایرانی - اسلامی است، عرضه و معرفی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهدی یکتا امسال را سال ویژه ای برای صنعت پوشاک کشور دانست و گفت: قاچاق یکی از مسائلی مهمی است که به صنعت پوشاک کشور صدمات سختی وارد می کند، البته مبارزه با قاچاق پوشاک انجام شده و می شود اما باید با جدیت بیشتری صورت بگیرد.  

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران خاطر نشان کرد: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری بر مبارزه جدی با قاچاق و توجه به کالای ایرانی، موج عظیمی در سطح رسانه های عمومی داخل و خارج کشور برای تبلیغ کالای داخلی راه افتاده است، ‌لذا نمایشگاه ایران مد می‌تواند بخشی از اعتماد جامعه مصرف کنندگان به پوشاک داخلی را برگرداند.

وی در ادامه  افزود: همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران(ایران مد) که از ۱۳ تا ۱۶ شهریورماه در نمایشگاه های تهران برگزار می شود، جدیدترین برندها، تولیدات و خدمات واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور عرضه و به نمایش گذاشته خواهد شد.

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران اضافه کرد: در این نمایشگاه حدود ۵۰ شرکت داخلی و ۳۰ شرکت کننده خارجی، ضمن ارائه جدیدترین کلکسیون های تولیدی خود، نوین ترین طرح های تولیدی برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی را مطرح و معرفی خواهند کرد.

یکتا به ویژگی های ممتاز نمایشگاه امسال اشاره کرد و گفت: امسال برای نخستین بار سیستم کدگذاری بین المللی GS۱ با همکاری مرکز ملی شماره گذاری ایران در نمایشگاه اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این سیستم که با اپلیکیشن های خاص طراحی شده است غرفه داران می‌توانند کلیه اطلاعات آماری و کیفی محصولات خود را ظرف چندثانیه به سمع و نظر بازدیدکنندگان برسانند و هر بازدید کننده هم با نصب آپ موردنظر، به محض ورود به سالن کلیه اطلاعات دلخواه خود را بدون کمترین محدودیت دریافت خواهد کرد.

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی را مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران بیان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha