• دوشنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95060100233
  • خبرنگار : 71536

پیروانی: پس از تورنمنت چین با عراق و تاجیکستان دیدار می‌کنیم

پیروانی: پس از تورنمنت چین با عراق و تاجیکستان دیدار می‌کنیم

سرمربی تیم ملی جوانان فوتبال می‌گوید پس از تورنمنت چین دو دیدار دوستانه با عراق و تاجیکستان برگزار می‌کنند.

امیرحسین پیروانی در گفتگو با ایسنا درباره وضعیت تیم ملی جوانان فوتبال، اظهار کرد: از سوم شهریور ماه اردوی رامسر را آغاز می‌کنیم. پیش از این یک هفته در تهران اردو داشتیم اما به دلیل لغو اردوی لهستان مسئولان اردوی رامسر را جایگزین کردند.

او درباره اینکه آیا رامسر از امکانات مناسبی برای برگزاری اردو برخوردار است، گفت: همکارانم در روزهای گذشته بازدیدی از رامسر داشتند و گویا زمین فوتبالی به نام چمران در این شهر است که از امکانات خوبی بهره می‌برد.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره اینکه آیا دیدار تدارکاتی تا تورنمنت چین خواهند داشت؟ گفت: در اردوی قبل یک بازی درون اردویی را برگزار کردیم و هیچ بازی تدارکاتی نداشتیم. پیش از این قرار بود با لهستان دیدار کنیم که منتفی شد. به دنبال این هستیم که در اردوی رامسر بازی تدارکاتی داشته باشیم البته بازی‌ با رقبای داخلی مدنظر ما نیست و کمکی به ما نمی‌کند. ان‌شاءالله در تورنمنت چین چند بازی خوب را برگزار می‌کنیم.

پیروانی ادامه داد: ۱۵ شهریور راهی چین می‌شویم و در روزهای ۱۹، ۲۱ و ۲۳ شهریور با تیم‌های چین، غنا و قزاقستان دیدار می‌کنیم پس از آن اردوی چند روزه در تهران خواهیم داشت و در اوایل مهر به کیش می‌رویم و با تیم‌های عراق و تاجیکستان دیدار می‌کنیم. پس از آن هم تا شروع مسابقات در تهران تمرین می‌کنیم.

او درباره دیدار با محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی فوتبال، گفت: تیم ملی جوانان پس از تیم ملی بزرگسالان اولویت فدراسیون است چرا که این تیم پشتوانه‌ای برای تیم بزرگسالان محسوب می‌شود. درخواست ما این بود که از زمین خوب و تدارکات مناسبی برخوردار شویم و از آقای ساکت خواستیم که اردوی ما در کیش لغو نشود. او هم قول مساعد داد که بتواند تمام خواسته‌های تیم ملی جوانان را فراهم کند.

سرمربی تیم ملی جوانان فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در ماه‌های گذشته پاداشی به بازیکنان تیمش از سوی فدراسیون فوتبال پرداخت شده است؟ گفت: بازیکنان ما هیچ پاداش و پولی از فدراسیون دریافت نکردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha