• جمعه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 95050118413
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان کشور:

جشنواره بازی‌های بومی و محلی سنت‌های فراموش شده را احیا می‌کند

جشنواره بازی‌های بومی و محلی سنت‌های فراموش شده را احیا می‌کند

ایسنا/اصفهان مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: جشنواره‌های این چنینی می‌تواند سنت‌های فراموش شده ما را به یادمان آورد و البته این امر نیاز به زمان، آموزش و یادگیری دارد.

به گزارش ایسنا، فرشته شهیدی در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره کشوری ورزش های همگانی و بازی های بومی و همگانی در اصفهان اظهار کرد: رشد شتابان فناوری ها و تکنولوژی باعث شده تا آرامش و تحرک از میان ما رخت ببندند، اما ورزش های همگانی و بازی های بومی و محلی می تواند این تنش های حاصل از تکنولوژی را در زندگی ما کم می کند.

وی تاکید کرد: برای آموزش و یادگیری چه جایی بهتر از مدارس که در راس آن دانشگاه فرهنگیان قرار دارد و چه کسی بهتر از دانشجوی معلم که وظیفه آموزش را در مدارس برعهده می گیرند.

شهیدی اظهار کرد: امیدواریم این جشنواره بشارت دهنده محیطی پویا، بانشاط، شادی بخش و نویدبخش در کالبد دانشگاه فرهنگیان باشد.


همچنین شهرام عروف زاد، سرپرست پردیس های دانشگاه فرهنگیان در آیین افتتاحیه این برنامه اظهار کرد: نخستین دوره جشنواره یک همگرایی و وفاق ملی در حوزه ارزش های کشور با رویکرد تربیت بدنی فراهم کرده است. 29 استان به این جشنواره آمده اند و ارزش های خود را به اشتراک گذاشته اند. با اجرای این برنامه ها و تلفیق و مواجهه با ارزش ها شاهد افزایش ضریب هم افزایی ملی خواهیم بود. این جشنواره در دو بخش ورزش های همگانی و ورزش های بومی و محلی و در 6 رشته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رقابت های جشنواره، رقابت های سازنده‌ای است، خاطرنشان کرد: سفیران تعلیم و تربیت که مسئولیت خطیری برای متعالی کردن ارزش‌ها در حوزه تعلیم و تربیت بر عهده دارند با بازگشت به شهرهای خود و در طول مدت تعلیم و تربیت خود، دانش آموزان را با این ارزش ها آشنا می کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha